שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר יונה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הסתיים לי תוקפו של כרטיס האשראי שלי, באופן אוטומטי שלחו לי את הכרטיס החדש, הכרטיס לא היה בשימוש על ידי לכן לא הפעלתי אותו ונאמר לי שאני צריכה לבטל אותו דרך הבנק, התקשרתי לבנק לפני ארבעה חודשים לערך ביקשתי לבטלו, אממרו שיבצעו את זה, כעבור חודש ראיתי חיוב של 15 ש"ח דמי הנפקת כרטיס, שוב פניתי לבנק, הפקידה אמרה לי לשלוח לה תצלום של החיוב, שלחתי כמובן אך לא זכיתי למענה, נגשתי לבנק וטופלתי ע"י אותה פקידה, יהודית שטענה שהיא קבלה את הצילום אך לא היה שם מס' חן בנק, למרות שהיה, שוב הבטיחה שתטפל בזה ושוב חודש אחרי ראיתי חיוב של 15 ש"ח. התקשרתי שוב לשירות לקוחות אמרו לי שנציג בכיר חוזר אלי, חיכיתי שבוע וחצי וזה לא קרה, שוב התקשרתי, הפעם הנציג הבטיח שזה בטיפולו האישי ובמעקבו ונציג בכיר יחזור אלי, מאז עברו עוד שבועיים ולא זכיתי למענה הנכסף.
חשוב לי לציין שאני אמא לתינוק בן חודשיים וזה לא בראש מעייני לטפל בזה וכל פעם שאני נזכרת בזה, אני כעוסה ומרגישה מרומה על כך שאני עוד לקוחה קטנה שלא מקבלת מענה מגוף גדול, מקווה שתוכלו לעזור... תודה רבה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|