פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל,בוטה ומעליב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
552 בילנסון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי ענבל, בעלת חשבון 248762 בסניף 552 בבנק הפועלים.לפני כשלושה חודשים נקלע חשבוני לאוברדרפט של 16000 שח כאשר המסגרת שלי עמדה על 6500 שח. לאחר שלא כובדו שלושה תשלומים של ההלוואות היורדות בחשבון וזאת בעקבות בעיות בריאותיות אליהן נקלעתי.החשבון הגיע למוקד הגבייה של הבנק לנציגה בשם חניתה עימה שוחחתי ב15.7. בשיחתי עימה הצעתי כי אכניס כרגע 5000 שח וב10.08 תיכנס משכורתי על סך 7000 שח וכך החשבון יתאזן ל4000 שח מינוס, אפילו פחות מגובה המסגרת עליה עמד החשבון. חניתה קיבלה את הצעתי ואמרה לי לגשת לסניף על מנת להסדיר זאת. ביום ראשו האחרון ה24 לחודש ניגשתי לבנק ושוחחתי עם אלינור, מנהלת המחלקה החדשה והיא הסבירה לי כי העניין אושר ועליה להסדיר זאת מול פואד דיבסי מנהל הבנק וקבענו פגישה להיום יום חמישי ה26 לחודש. בינתיים בזמן הזה, נלחמתי בעבודה על מתן הלוואה של 5000 שח כפי שהבטחתי להכניס עד המשכורת ב10.08.אתמול התקשרה אליי כרמלה םקידה מהבנק ואמרה לי כי הדבר לא מאושר ע"י מנהל הסניף כי לדבריו "הוא אינו מעוניין ואינו רוצה לקוחות כמוני בבנק"" אמרתי לה שאינני מקבלת זאת ואת התשובה הבוטה והמזלזלת של מנהל הסניף ואגיע לפגישתי עם אלינור. היום הגעתי בשעה 6 והתחוור לי שהיא אינה נמצאת בכלל בסניף. דרשתי לדבר עם מנהל הסניף שהיה נוכח, אך נתקלתי בתשובה שלילית ונאמר לי כי הוא אינו רוצה לדבר איתי ונתן את מילתו האחרונה לפי דבריי הפקידה. התחננתי ואמרתי כי אני רוצה לשוחח עימו על מנת להציג לו את סיבותיי ולתת לי הזדמנות להציג לו את הדברים אך נאמר לי שוב כי "אין לו זמן בשבילי". אינני מוכנה לקבל יחס כזה מזלזל ומשפיל מאף אחד, במיוחד לא ממנהל סניף המתיימר לתת דוגמא ומופת לעובדיו. אני רוצה להתלונן על היחס שלו כלפיי בתור לקוחה מעל עשר שנים של הבנק ודורשת לקבל תשובות על הזילזול המתמשך בלקוחות שלכם. בנוסף, אני רוצה להמשיך להיות לקוחה של הסניף ולפי חוק אתם חייבים לתת לי שירות. במידה ולא אקבל תשובה 3 ימים אחרי מכתב זה, אפנה לערכאות משפטיות על היחס המשפיל אותו קיבלתי. בנוסף, אפנה לתקשורת, למועצה לצרכנות, למשרד התמ"ת ולמפקח על הבנקים על אותו מנהל הסניף שלא רצה לתת לי שירות. מאד נפגעתי בתור אדם על השירות אותו קיבלתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה