שירות איטי להחריד, אינו יעיל, והנהלת ללא יכולת למצוא פתרונות |
נושא התלונה: |
יום שני 12 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
בנק הפועלים סניף אפרידר אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ניהול שירות גרוע ואיטי.
נכנסתי לבנק בשעה 12:10 כדי לפתוח חשבון מט"ח.
בשעה 12:47 עזבתי את הסניף, מאחר שלא נמצא פקיד שיטפל בי עד שעה זו.
( בשעה 13:02 כבר היית בביתי אחר שעשיתי הפקדה בבנק אחר סמוך)
דברתי גם עם מנהלת המחלקה - זו לא יכולה להציע פיתרון
הפרטים אינם חשובים. חשובה התוצאה. עובדה אחת ברורה. סניף זה אינו מסוגל לספק שירות בזמן סביר.
|
חלק מהתחרות בין הבנקים זה מהירות השירות. אם השירות אינו סביר , פונים לאחרים |
פתרון נדרש : |