פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ותגובת המנהלת נושא התלונה:
דיין נטלי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
ראש פינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניגשתי לסניף הבנק שלי בראש פינה בכדי למשוך כסף מהפקידב כי לא יכולתי למשוך מהבהקט , אני ממתינה מעל שעה ורבע לשרות בסבלנות לפעולה של פחות משתי דקות , בסיום ניגשתי למנהלת בכדי להשב את צומת ליבה שעוד ישנם מעל 15 ממתינים ויש פקידה אחת שנותצ שרות ! אין מספרים לתור מסודר וזה אומר שכשאני יושבת שם אני צריכה להתווכח עם אחרים מי הגיע ראשון כי היו הרבה ממתינים וזה פשוט בושה שאני צריכה להתווכח עם אנשים מבוגרים ממני שזה תורי מפני שאני ממהרת ללימודים בחיפה וגם ככה באיחור בגלל ששעה אני כבר ממתינה , המנהלת פשוט אמרה לי שאין מה לעשות שאלי חלק מהממתינים לא שייכים לסניף הספציפי הזה . קודם זה בושה שאנחנו לקוחות של סניף ולא של בנק !! ואחר כך אמרה ״שבלחיצת קליק יעביר אותי נציג לסניף אחר ״ אז הקליק לא יהיה לסניף אחר אלה לבנק אחר!! ולא רק של החשבון שלי אלה של עוד 8 חשבות שמתוכם 3 עסקים יעברו בקליק שהיא הסבירה שזה כל כך פשוט לעזוב לבנק ליד !!
עלבון סוג הנזק :
ללמד את מנהלת הסניף לדבר ולתת כבוד ללקוח ופתרון לסניף לשים תורמט ועוד פקיד פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה