פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בפניות הציבור וחוסר מענה משווע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
חיים עוזר 22 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על היחס שקיבלתי או יותר נכון לא קיבלתי.
שלחתי מספר הודעות לבנקאי על מנת לבצע פעולה כלשהי בחשבון שלי והבטיחו שיחזור עד שעה מסויימת.
מיותר לציין שלא חזרו ולא רק זאת כשפניתי שוב למוקד פועלים ישיר אמרו לי שנציג מהסניף ציין שכן חזר אליי ועוד השאיר הודעה במענה הקולי בנייד שלי.
לא רק שלא צלצלו אליי (קיבלתי שיחות כל היום) עוד טענו שהשאירו הודעה מה שממש לא נכון מאחר ולא קיים אצלי תא קולי בנייד.
זו לא הפעם הראשונה שמזלזלים בי ככה בסניף זה וזה פשוט לא שירות.
אבקש את טיפולכם.
בכל פעם זהו נציג אחר שמשקר במצח נחושה, מין הסתם אם היו חוזרים אליי לא הייתי צריכה לפנות שוב לנציג שירות.
בברכה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה