|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל והפלייה מוקצנת בין לקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזינגוף |
כתובת: |
602 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשעה עשר בבוקר הופעתי בבנק על מנת להפקיד שיק משכורת של בן זוגי בחשבונו. לפני עמדו שני לקוחות ואחריי עוד שניים. הפקיד: גלעד עקיבא קולט מזווית עינו לקוחה שהוא כנראה מכיר ונעמד מכסאו וקורא לה להגיע אליו. (הלקוחה שבא טיפל היתה בשלב של המתנה לאישור כלשהו וזה היה בסדר לקבל מישהו אחר במקום אבל לא קפיצה של תור!!!) הבחורה שאותה הזמין אומרת לו שהיא מפקידה כסף באופן פרטי ולא עסקי והוא אומר לה: תשאירי לי את הכסף ואת הפרטים שלך ואני אפקיד לך. למרות שעל פניו נראה היה כאילו הוא יעשה את זה בזמנו הפנוי הוא מתעסק עם ההפקדה שלה: ספירת הכסף במכונה, בדיקה חוזרת (שטר של 200 היה מקופל ולכן נאלץ לעשות את הבדיקה שוב) וביצוע ההפקדה במלואה עד לשחרורה עם פתק וזאת למרות שעומדים לקוחות שגם זמנם יקר והם הקדימו אותה בהגעה לבנק.
כשהגיע תורי אני נותן לו את תלוש המשכורת ואת כרטיס האשראי של בן זוגי על מנת שיקח ממנו את כל הפרטים של החשבון (חשוב לי לציין שעדיין לא הגבתי בכלל על המעשה הקודם שעשה) בשלב הזה הוא מחזיר לי את הכרטיס בזלזול וטוען שהוא לא אמור לקרוא את הפרטים ומבקש ממני לתת לו אותם בצורה מזלזלת ומעליבה ואז אומר לי שהתלוש משכורת נשאר אצלו. אמרתי לו שאני לא יכול להשאיר את התלוש ובדרך כלל מצלמים להעתק אז הוא אומר שוב: אם היית מצלם אותו זה היה מקל ותצלם אותו בפעם הבאה. גם כאן חשוב לי לציין שמכונת הצילום נמצאת במרחק נגיש ולא דורשת מאמץ או זמן רב על מנת לסיים את הפעולה!!!! הוא מבקש ממני לחכות בצד ולמעשה לסיים את כל התור המשתרך עד לסיום הפעולה הפשוטה והלא מסורבלת איתי. כאן כבר התפרצתי והלכתי למנהל ואז אלברט הפקיד השני שמכיר אותי בשמי בא אלי ומקבל אותי ומסיים את הפעולה בשניה. יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בגישה הזו של הפקיד הזה וזה מעורר גועל, כעס ועצבות שכלקוח של הבנק אני מקבל בכל פעם יחס מזלזל מהפקיד הנל. מקווה מאוד שזאת לא עקב היותו הומופוב!!!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|