|
|
|
|
|
|
יחס לא הולם מצד מנהל הסניף |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שד' הנשיא 105 חיפה |
כתובת: |
701- הר הכרמל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.10.05 נפטרה אימי, בעלת חשבון בנק משותף איתי בבנק הפועלים. כחודשיים לאחר פטירתה היא קיבלה שיק על שמה מהגרמנים: פיצוי לניצולי שואה. פניתי להפקיד את השיק אך בסניף טענו שמאחר והיא נפטרה אני זקוק לצו ירושה על מנת להפקיד את השיק לחשבוננו המשותף.
כעבור חודשיים בתאריך 2.4.06 פניתי לסניף הבנק האמור עם השיק בצרוף צו קיום צוואה, אך הם סירבו להפקיד את השיק בטענה שהצו לא מספיק ועלי לפנות לקרן הגרמנית על מנת שיסבו את השיק על שמי, דבר שלוקח חודשים רבים. כמובן שיכלו לומר לי זאת כשפניתי לראשונה.
כשפניתי למנהל הסניף בבקשה להתלונן על המידע השגוי שקיבלתי וגרם לי לבזבוז זמן יקר, הוא בקש ממני לצאת מחדרו כי אני מפריע לו ב"חייו הפרטיים". תגובה כזו ממנהל סניף לא מקובלת עלי וכן לא דרך הטיפול בנושא כה רגיש כמו פיצויים מגרמניה.
|
כספי+ |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|