פרטי התלונה

תלונות פי סי סנטר

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתב STLAB 4PORT IRP-4P-EUR-1 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון ערי החוף רח סחרוב 19 ראשל,צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב23-10-2005 רכשתי נתב בפי סי סנטר . בקבלה מצויין תוקף האחראיות כשנה.כעבור שישה חודשים המכשיר התקלקל, אך בשל עיסוקיי לא הזדמן לי לגשת לתיקון. ב- 22-10-2006 בשעה 9-00 בבוקר ניגשתי למקום. המנהל כפיר קבל את תלונתי ונאמר ,שאת המוצר ישלחו ליצרן לברור.ב05-10 קבלתי שיחת טלפון מפי סי סנטר והתבשרתי שמבחינת היצרן הביטוח אינו בתוקף למרות היומיים הנותרים עד תום השנה.
כפיר התנער מאחראיות כאשר אמרתי לו אני מכיר אותך צד שני בעיסקה ולא יצרן, ממך רכשתי אביזר זה.
הבטיח שיחזור אלי אך הוא לא יוזם וגם לא עונה שהתקשרתי אליו.
זה מרגיז שלא מכבדים הסכם ,וכשצריך תיקון אין לי למי סוג הנזק :
תיקון ותקופת אחראיות חדשה או מוצר חדש פתרון נדרש :

פי סי סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
ברק ארז שם ותפקיד:
הלקוח קיבל ראוטר חדש תגובה:
הלקוח קיבל ראוטר חדש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה