|
|
|
|
|
|
קבלת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב מסוג tc4200 אשר המסך שלו הוא מסך מגע לצערי ישנים כ 4 פיקסלים שרופים במסך המשמעות היא ,מלבד הבעיה בתצוגה,שלא ניתן לבחור נקודות אלו על המסך מאחר והן מתות , התקשרתי ל HP מיד עים גילוי הפגם 6.11.05 ואמרו לי שזה לא במסגרת האחריות מאוד כעסתי מאחר ואני מדבר על פגם במוצר לא קשור בכלל לאחריות . ביקשתי לנצל זכותי להחזיר את המוצר תוך 14 יום - היבואן לא אישר זאת מאחר ואת הקופסא המקורית זרקתי - למרות שצינתי בפניו שעל פי חוק אין התניה בהחזרה קופסא מקורית
כפי שציין עו"ד יצחק קימחי ממשרד התמ"ת , כל זה לא עזר לי . צינתי בפניו שאני בסך הכל רוצה את המוצר רק שהייה תקין ולא פגום ואז יקח את הקופסה מהחדש שיתן לי - אך הוא סרב
|
כספי |
סוג הנזק : |
מלא כספי או מחשב חדש ותקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פי סי סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
ברק ארז-מנכ"ל |
שם ותפקיד: |
שלום רב, בעייה זו נפתרה לאחר מספר ימים והלקוח החזיר את המוצר וקיבל החזר כספי מלא. אי לכך אבקש לא לפרסם תלונה זו.
|
תגובה: |
אבקש שתאשרו זאת מול הלקוח משה בן שיטרית.
במידת הצורך יש באפשרתונו להציג מסמכים המעידים על זיכוי הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|