אי הגעה לתיקון פגמים בעקבות התקנה לקויה של פרקט |
נושא התלונה: |
זק גיל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מדובר בהליך התקנה של פרקט שהיה לקוי מיסודו מלכתחילה, והחל מ- 5 דקות לאחר התשלום היה כרוך ברדיפה בלתי פוסקת אחרי בעל החנות והמתקין, אשר הציגו: אי זמינות טלפונית, אי עמידה או קביעה ואי הגעה בלוחות זמנים ופיזור הבטחות, שהכל יהיה בסדר לכל כיוון. מדובר בהליך התקנה, עליו שולמו: 10,000 ש"ח, אשר הובטח לי שייארך יום וחצי אך נמשך 4 ימים במצטבר ועדיין רבים הליקויים, חלקים מתרוממים ונפרדים לכל אורך הבית ועוד. פניתי לחנות ללא הרף ואלה הבטיחו להגיע לתיקון, קבעו אתי מס' פעמים ולא הגיעו וכל פעם שהתקשרתי אמרו שהדבר בטיפול. לבסוף נואשתי ושלחתי מכתב אזהרה מעו"ד. לפתע הפלא ופלא חזרו אליי תוך יום עם מכתב רצוף שקרים ואי אמיתות, איימו בתביעה נגדית וכמובן שאמרו שישמחו לבוא לתקן את הפגמים. אפילו לא טרחו לנסות לקבוע מועד אלא שוב העבירו את הכדור אליי שאמשיך לרדוף אחריהם.
ברוב תדהמתי ורצוני להגיע לצדק כלשהו במסגרת השירותיות הלקויה להחריד במדינה פניתי למשרד הראשי בשטיחי כרמל - מרב - אחראית שיווק וקשרי לקוחות - טל' - 03-9367470. שטיחי כרמל אחראים על החנות/זכיין במידה מסוימת, כי הרי הוא מפיץ את סחורתם ושמם הוא זה שמשך אותי לקנות אצלו לא העיניים היפות שלו.
סיפרתי לה על מצוקתי והעברתי לה את תכתובת בנדון. היא מצידה הבטיחה לטפל בבעייה. עבר שבוע. שלחתי למרב עוד 2 מיילים ועדיין אין תגובה.
אני פשוט אובד עצות. לא ברור לי איך לצאת מהתסבוכת הזאת. בכל מקרה ההתקשרות הינה עם המשרד הראשי - מרב, ולא עם החנות.
פשוט מדהים שאין לאף אחד דין ודיין.
בשורה התחתונה, אני מוכן לשכוח מאי המקצועיות, השקרים השירות הלקוי להחריד ורק רוצה שיגיע נציג של המשרד הראשי לראות ולרשום את הליקויים הרבים ושמתקין של החנות או של החברה יגיע לתיקונים בהקדם וזאת בתיאום של החנות ולא ברדיפה אין סופית מצדי.
לא ברור לי למה לא לא מגיע לי שירות סביר ומקצועי, לא יותר, בכלל ועל קנייה יקרה כל כך בפרט.
אודה לעזרתכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיאום ע"י סניף מרכזי שטיחי כרמל - למטרת הגעה לתיקו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|