פרטי התלונה

תלונות שטיחי כרמל

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בשטיח פגום נושא התלונה:
אלעזר נתי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏03 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הום סנטר אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 3 חודשים רכשתי שטיח שאגי בצבע אופייט משטיחי כרמל שבהום סנטר אשדוד . לפני כשבועיים שמתי לב שכל צידי השטיח הפכו לצבע שחור נסעתי מיבנה להום סנטר באשדוד שם טענו שלא יודעים מה לעשות צריך לחכות למנהל שיבוא ויראה ויגיד מה ניתן לעשות . המנהל טוען שזה לכלוך ולא ניתן לעשות כלום התקשרתי שוב ונתנו לי מנהל אחר שטוען שאני צריך לשלוח אותו לניקוי יבש.
אני לא מתכוון כל 3 חודשים לשלוח לניקוי יבש .
או שיחליפו לי את השטיח או שיורידו את הצבע השחור פתרון נדרש :

שטיחי כרמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה