|
|
|
|
|
|
אי טיפול בשטיח פגום |
נושא התלונה: |
אלעזר נתי |
שם/כינוי: |
יום שישי 03 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הום סנטר אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ- 3 חודשים רכשתי שטיח שאגי בצבע אופייט משטיחי כרמל שבהום סנטר אשדוד . לפני כשבועיים שמתי לב שכל צידי השטיח הפכו לצבע שחור נסעתי מיבנה להום סנטר באשדוד שם טענו שלא יודעים מה לעשות צריך לחכות למנהל שיבוא ויראה ויגיד מה ניתן לעשות . המנהל טוען שזה לכלוך ולא ניתן לעשות כלום התקשרתי שוב ונתנו לי מנהל אחר שטוען שאני צריך לשלוח אותו לניקוי יבש.
אני לא מתכוון כל 3 חודשים לשלוח לניקוי יבש .
|
או שיחליפו לי את השטיח או שיורידו את הצבע השחור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שטיחי כרמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|