פרטי התלונה

תלונות שטיחי כרמל

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שטיח שנרכש לפני כתשעה חודשים משיל שיערותיו באופן לא סביר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו שטיח מסוג שאגי סטורם לפני כתשעה חודשים. בעת קנייתו נמסר לנו, כי ייתכן והשטיח ישיל מעט שיער בתקופת השימוש הראשונה. אולם, כך ציינו באוזנינו, תופעה זו תחלוף במהרה. כיום, לאחר כתשעה חודשי שימוש התופעה לא רק שלא חלפה, אלא התגברה. מעבר ללכלוך שהוא גורם בבית יש לציין, כי המידע שנמסר בעת הקנייה היה מוטעה ומטעה או שהשטיח פגום. בנוסף נמסר לנו בעת הקנייה שלשטיח שנת אחריות ובמידה ותהיה בעיה כלשהי ניתן לפנות לסניף לקבלת מענה. פנייה להנהלת הסניף לא העלתה דבר למעט בליל של שקרים וחצאי אמיתות לגבי אופן הטיפול בשטיח וזמן המענה. בסופו של דבר, לאחר חודש וחצי של המתנה לתוצאות "בדיקת מעבדה" שכביכול בוצעה, נמסר לנו בדיוק מה שנמסר לנו בעת קניית השטיח - השלת השיער תיעלם לאחר זמן קצר מרגע תחילת השימוש.
לסיכום, מעבר לעוגמת הנפש, בזבוז זמננו, מסירת מידע מוטעה בעת הקנייה ושירות לקוחות מבייש מצד מנהל הסניף, בעייתנו לא טופלה למרות פגם ודאי בשטיח וקיומה של אחריות.
אנו מתכוונים לפנות לסיוע משפטי במידה ותלונתנו לא תענה.
כספי סוג הנזק :
קבלת שטיח חליפי פתרון נדרש :

שטיחי כרמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה