פרטי התלונה

תלונות שטיחי כרמל

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת שטיח מקיר לקיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרום חיפה, שער הכרמל כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/3/06 בשעה 13:00 נקבעה לי התקנה של שטיח בביתי. ביקשתי עזרה בחבר (שוויתר על חצי יום עבודה) שיבוא לקבל את המתקינים בביתי. כעבור 3/4 שעה שהוא המתין ואף אחד לא בא התקשרתי לשטיחי כרמל והם הודיעו לי שקרתה תקלה והמתקינים לא יגיעו ביום שנקבע. ביקשתי לבטל את העיסקה (ששילמתי עליה מראש 2000 ש"ח) ונענתי שהשטיח כבר נחתך ולא ניתן לבטל את העיסקה. קבענו ליום למחרת (16/3/06) בשעה 8:15 בבוקר. מנהל חנות, חיים, הבטיח שהמתקינים יגיעו בדיוק בזמן ואם הם מאחרים (אפילו בדקה) הוא מחזיר לי מכיסו את סכום העיסקה. שוב, ביקשתי עזרה בחבר(שגם הוא איחר לעבודה באותו היום), ורק בשעה 9:45 המתקינים הגיעו בטענה שרק עכשיו הם סיימו לחתוך את השטיח (שלא היה מוכן כפי שטענו בחנות). בשיחה עם בעל החנות ביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש וחצי יום העבודה האבוד, מה גם שהובטח לי כל הסכום בחזרה במידה ויהיה איחור, כמובן שלא קיבלתי שקל אחד בחזרה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בסך 500 ש"ח פתרון נדרש :

שטיחי כרמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה