פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכונת כביסה נושא התלונה:
כהן אריאלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הצורף 7 נצרת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9 לדצמבר רכשתי טלפונית מחברת גטיט מכונת כביסה מדגם סמסון בצבע --- לבן-----מסרת י מספר כרטיס אשראי והתשלום הראשון יבוצע מחר.
לאחר ימים אחדים קבלתי את המכונה על ידי מוביל מחברת השיווק י. שלום.
לתדהמתי המכונה היתה בצבע---כסוף----.
למחרת התקשרתי גם בטלפון וגם בהודעה כתובה באתר של גטיט שאינני מעוניינת בצבע זה ואני מבקשת להחליף.
הם ענו אין בעיה יצרו איתך קשר ויחליפו.
כאשר חלפו להם עוד כמה ימים וכלום לא קרה התקשתי שוב לגטיט וענו לי אין להם צבע לבן.
אם כן עניתי אינני מעוניינת בעסקה בבקשה שיבואו לקבל את המוצר חזרה ושלא יגבו את התשלומים שהתחייבתי עליהם.
תשובתם היתה אנחנו נגבה תשלום וכשיקחו את המכונה נפסיק את הגביה.
ומה עם מה שאתם כבר גובים? תשובתם היתה נחזיר לך.
קבלתי את הדברים והמתנתי.
כאשר שוב לא קרה דבר התקשרתי ישירות לספק י. שלום ושאלתי מתי הם מתכוונים להגיע לקחת את המכונה.
תשובתם היתה אנחנו לא מתכוונים בכלל לעשות זאת.
חזרתי שוב לגטיט ספרתי להם מה היתה תשובת י. שלום והם אמרו לי נחזור אליך. שאלתי מתי ? והם ענו מחר כלומר יום חמישי בתאריך 1.1.15
כמובן שלא חזרו אלי.
אינני מבינה מה אשמתי אם אינם יכולים לספק את המוצר שהזמנתי .
מה עוד שבכלל מדוע הם דוחפים את מה שהם רוצים בניגוד לכתוב בהזמנה בפירוש צבע לבן.
אני בנתיים ללא מכונת כביסה.
גובים תשלום על מוצר שלא הזמנתי
המכונה עומדת באמצע הדירה ארוזה.
הזמנתי בעל מקצוע שיוריד את הדלתות בכדי שאפשר יהיה להכניס את המכונה למקומה. מה שקרה ששלמתי עבור בקור לחינם.
כמה עוגמת נפש טלפונים וזמן השקעתי ברכישה הרעה הזאת.
הוצאת המכונה מביתי ביטול העסקה והשבת התשלום שנלקח במיידית פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה