עלבון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 אוגוסט 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים. השליחים שלהם מדברים לא יפה ומרשים לעצמם לצעוק על לקוחות וצריך להתחנן עם דמעות כדי שיילכו לקראתי (ולא הלכו בסוף, הוא ניתק לי בפנים), פניתי אלייהם בטלפון הנציגה שלהם אומרת לי "לא יכולה להתעסק בזה יש לי ממתינות", קארין - האחראית משמרת של השירות לקוחות שלהם - מבטיחה לחזור אליי, לא חוזרת, אני חוזר לקווים, אומרת לי שאני מדבר לא יפה לנציגות שלה (לא נכון בעליל! אמרתי לה שזה שקר היא שאלה אם אני רוצה להאזין לשיחה - אמרתי לה שכן, אמרה לי תפנה לבית משפט להוציא את זה!!!) מנתקת לי בפנים בטענה שהיא תחזור אליי (שזו הייתה הטענה הקודמת). פונה בפייסבוק - מסביר את הנושא, ביקשו את ההקלטה - שלחתי - ההתייחסות היחידה - "אתה מעוניין עדיין בהזמנה?" ואללה כן ברור שאני רוצה אבל לא הייתה לי ברירה אלא להגיד לא כי פשוט לאף אחד לא איכפת וכולם מרשים לעצמם לנתק שיחות עם לקוחות. פשוט הטעות של החיים שלי כולה רציתי כיסא ואני רק אוכל ניתוקים מכולם, כשאמרתי לבטל שאלתי אם מחייבים אותי על הביטול - לא ענו בפייסבוק (למרות שרואים שהם ראו את ההודעה). אני באוויר כרגע. זה פשוט מוגזם...
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|