פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה במועד אספקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/9/06 רכשתי דרך אתר Getit מסך מחשב (הזמנה 125139) אשר מועד אספקתה, כפי שהיה רשום באתר, היה תוך 72 שעות - נתון שהיווה מרכיב קריטי בהזמנתי.
מאחר שחלפו יומיים ואף אחד לא טרח לתאם עימי את מועד אספקה, התקשרתי לשרות הלקוחות שהפנו אותי אל הספק בטענה כי הם מהווים כמעין "עיתון" ואין בידם לעזור לי.
גם שיחה עם מנהלת שרות הלקוחות התנהלה באופן דומה תוך שהיא חוזרת על טענת ה"עיתון" , אינה מנסה לסייע ומפנה את כל טענותי אל הספק- חברת גטר.
הספק עצמו טען כי המוצר אינו נמצא במלאי, והוא עדכן את Getit על כך ולכן אינו יכול להתחייב למועד אספקה.
עד היום טרם סופק המוצר וכמובן שאף אחד לא טרח להתקשר אלי מיוזמתו, להתנצל או להציע פיצוי כל שהוא.
לא סביר בעיני כי עלי לבזבז את זמני בתאומים ובטלפונים על מנת לקבל את מה שרכשתי במיטב כספי ואין מי שנושא באחריות ומי שיפצני על אוזלת היד.
ואם אכן אין להם ערך מוסף והם באמת "עיתון" בשביל מה אני צריך אותם ???
כספי סוג הנזק :
אספקת המוצר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
יאיר סמנכ"ל שם ותפקיד:
לצערנו היתה טעות בפרסום מועד האספקה של המוצר ולכן עם פנייתו של הלקוח הוצעו לו מספר חלופות שוות באיכות ובמחיר ובאספקה מיידית אך הוא בחר לסרב לכולן ולדרוש פיצוי ( זה מה שמעניין אותו )
נשמח אם הוא יבחר באחת מהחלופות שהוצעו לו.
תגובה:
אספקה מיידית של מוצר חלופי שווה באיכות ובמחיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה