|
|
|
|
|
|
אי כיבוד מכירה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זכיתי במכירה בתנור. המכרז לא מכבד את עיסקה בטענה שהמכרז בוטל בעקבות תקלה שלא ניתן היה להכנס למכרז למרות שאני עשיתי זאת במשך כל היום כמה וכמה פעמים התקלה היחידה שהיתה היא שזכיתי בסכום נמוך. לאחר מספר טלפומים נאמר לי שהמכירה בוטלה על ידי הספק שהוא י.ל סלפטר. הספק אומר שאינו יכול לבטל מכירה רק האתר
וכך עשרות טלפונים לכאן ולכאן שכל אחד מתנער מאחריות.
כל נסיונתי לדבר עם מנהלת שירות הלקוחות עלו בתוהו ועדיין לא זכיתי בכבוד לדבר איתה למרות שנאמר לי שהיא תחזור אליי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כיבוד המכירה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Get It שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות GETIT |
שם ותפקיד: |
על פי התקנון , החברה רשאית לבטל מכירה אם מתגלה תקלה וזה מה שהיה במקרה המתואר .
ללקוח הוסבר במכתב מפורט על התקלה ובנוסף הוצע ללקוח פיצוי בס"ך 1000 ש"ח לרכישה של התנור באמצעות האתר .
עד לכתיבת שורות אלה הלקוח לא השיב להצעתנו. |
תגובה: |
זיכוי ס"ך 1000 ש"ח לרכישה של התנור באמצעות האתר |
פתרון: |
|
|
|