|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
רשף מנדי |
שם/כינוי: |
יום שישי 08 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחשב ב-18/9 (הזמנה 127516) מספר ימים לאחר הרכישה שינה הספק באופן חד צדדי את המפרט של המוצר למוצר נחות יותר.כבר יותר מחודש אני מנסה לקבל את כספי חזרה, פניתי גם למנכ"ל גטאיט ולמנכ"ל תפוז אך הם העדיפו להתעלם.
עד היום גט איט לא החזירו את כספי והמוצר כמובן לא סופק.
היום נודע לי משרות הלקוחות של גטאיט כי למרות שהתראתי בפניהם מזמן על הבעיה עם הספק הנ"ל הם העדיפו להתעלם והבעיה כנראה הרבה יותר חמורה וכנראה אינני הקורבן היחיד...
זוהי תלונתי השניה בטווח של חודש על חברת גט-איט וחשוב שהצרכנים יבינו עם מי יש להם עסק ...
כמובן שהם(כולל הנהלת החברה) מתעלמים מהבעיה, מפנים אותי לספק שמתעלם ממני והם לא עושים כלום כדי לפותרה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי + פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Get It שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות GETIT |
שם ותפקיד: |
חברת GETIT לא גבתה מהלקוח כסף ולכן דרישתו שהחברה תחזיר לו כסף מופרכת מיסודה . |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|