פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת USB לרכב מחודשת, לא כפי שהוזמן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה 15743 אחזור בקצרה על האירוע.
מס הזמנה 02/044426 תאריך רכישה12/10/2006
המרכת נרכשה ב491 ש"ח ע"ג שלושה תשלומים.

מס לקוח :090
תקציר האירוע - הזמנו מערכת לרכב USB עם מפרט המופיע באתר, לאחר מספר ימים היתקשרו נציגים מGETIT והציעו לנו לשדרג את המערכת אך סירבנו.
כעבור כשבועים מגיעה מערכת אחרת עם שלט, מה שכלל לא הזמנו.
חשבנו שיתכן וקיבלו בונס, אך לצערנו זאת היתה מערכת מחודשת והראיות הינם עקב המחיר וכן שאותו יבואן שאיתו GETIT עובדת (ל.ש פיוצר) מוכר אותה מערכת באתר נענע בדיוק אך מצוין באתר נענע שזהו מערכת מחודשת וכן תג המחיר זהה.
כבר אחרי כמה ימים, הCD קורא רנדומלי, כול שניה מופיע תקלה 2, וכן הרדיו לא מוציא אפילו רחש של קליטה.
אני איש אלקרטניקה, ובכול ההיכרות שלי עם ציוד אלקטרוני לא נתקלתי בצירוף מקרים שכו הרבה תקלות במכשיר שאמור להיות חדש.
יש פה הטעיה, ורמאות מצד האתר, לא מספיק שלא מכרו את המוצר שהלקוח שילם בעדו, אלה מכרו מכשיר מחודש שאפילו אם יתקנו אותו יתקלקל אין ספור פעמים.

יש להיתרחק מאתרי קניות באינטרנט, אני אישית קניתי פעם אחת מאתר זה, וזאת הפעם השניה ובעתיד לא ארכוש לעולם משם רמאים
כספי סוג הנזק :
החלפת המערכת / השבת סכום הקניה פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום, תגובה:
מספר ההזמנה המצויין אינו מספר הזמנה שהונפק ע"י המערכת של אתר גטאיט ולכן אני לא יכול לענות על תלונותו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה