פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת לרכב USB מחודשת ושונה ממה שהוזמן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
תקציר האירוע - הזמנו מערכת לרכב USB עם מפרט המופיע באתר, לאחר מספר ימים היתקשרו נציגים מGETIT והציעו לנו לשדרג את המערכת אך סירבנו.
כעבור כשבועים מגיעה מערכת אחרת עם שלט, מה שכלל לא הזמנו.
חשבנו שיתכן וקיבלו בונס, אך לצערנו זאת היתה מערכת מחודשת והראיות הינם עקב המחיר וכן שאותו יבואן שאיתו GETIT עובדת (ל.ש פיוצר) מוכר אותה מערכת באתר נענע בדיוק אך מצוין באתר נענע שזהו מערכת מחודשת וכן תג המחיר זהה.
כבר אחרי כמה ימים, הCD קורא רנדומלי, כול שניה מופיע תקלה 2, וכן הרדיו לא מוציא אפילו רחש של קליטה.
אני איש אלקרטניקה, ובכול ההיכרות שלי עם ציוד אלקטרוני לא נתקלתי בצירוף מקרים שכו הרבה תקלות במכשיר שאמור להיות חדש.
יש פה הטעיה, ורמאות מצד האתר, לא מספיק שלא מכרו את המוצר שהלקוח שילם בעדו, אלה מכרו מכשיר מחודש שאפילו אם יתקנו אותו יתקלקל אין ספור פעמים.

יש להיתרחק מאתרי קניות באינטרנט, אני אישית קניתי פעם אחת מאתר זה, וזאת הפעם השניה ובעתיד לא ארכוש לעולם משם רמאים


מערכת GETT ביקשה מס הזמנה וכול החרטה הזה, למרות שהם יכולים למצוא לבד אך רוצים למשוך זמן.
יש לציין שיש לי גם את ההדפס של המוצר, וכן מס ההזמנה ושלא יספרו לי סיפורים

מס ההזמנה:132105 תאריך ההזמנה 10/10/2006 שעת ההזמנה 21:32:38
סכום הקניה 489 ש"ח
תאור המוצר רדיו דיסק MXI ללא שלט
המוצר שהיתקבל -רדיו דיסק SOUNDTECH עם שלט מחודש**** הראיה נימצאות בידי

אני מצפה לטיפול טוב, אחרת אנקוט בהליך משפטי יש גבול לרמאות
כספי סוג הנזק :
החלפת מערכת לחדשה, או השבת סכום הקניה פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בבדיקה מול אבי מהמוכר, שוחח עם הלקוח היום בעקבות המייל ששלחתי אליו.

הלקוח לפני חודשיים קיבל מפיוצ'ר רדיו דיסק חדש ולא מחודש כפי שרשם בתלונתו, הלקוח התקין את המוצר ברכבו והרדיו דיסק עבד במשך

אבי סגר עם הלקוח כי יגיע אליהם היום לקבל רדיו דיסק חדש
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה