פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר בזמן וקבלת יחס משפיל משירות הלקוחות נושא התלונה:
אוחיון חנן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.12.06 רכשתי נגן MP4 דק בנפח 2G מבית: MSIR דרך אתר GET IT (מספר הזמנה 143576).
לאחר 10 ימי עסקים, ראיתי כי המוצר אינו מגיע אליי ולכן ביצעתי פנייה ראשונה לשירות הלקוחות של אתר GET IT, שם נמסר לי כי המוצר נשלח אליי, ניתן לי ברקוד של מספר המשלוח הרשום מרשות הדואר.
לאחר בדיקה דרך אתר של רשות הדואר ראיתי כי אין מידע לגבי דבר דואר זה, ובאותו היום פניתי שוב לאתר GET IT בבקשה לקבל הסבר על ההודעה השגויה שנמסר לי, והמוקדנית דיברה אליי בחוצפה ובזלזול תוך כדי שהיא צועקת עליי בטלפון כי המוצר כן נשלח והספק כבר דיבר איתי, למרות שהדבר לא היה מעולם, הספק לא יצר איתי קשר.
לאחר שהבהרתי לה כי היא צועקת עליי מספר פעמים במהלך השיחה היא הבטיחה לי כי הספק יחזור אליי עוד במהלך היום, גם דבר זה לא קרה.
יום למחרת, חזרתי והתקשרתי לשירות הלקוחות של אתר GET IT ושוב קיבלתי תשובה כי המוצר בדרך אליי וניתן לי שוב מספר המשלוח הרשום השגוי, ושוב הובטח לי כי הספק יחזור אליי, הפעם עד ליום המחר. גם דבר זה לא קרה.

גם הודעות חוזרות שלי לשירות הלקוחות של אתר GET IT דרך המייל לא נענו.

למרות שהמוצר היה אמור להגיע אליי תוך 14 ימי עסקים, וזמן זה חלף, המוצר טרם הגיע אליי.

היחס המשפיל שקיבלתי לאורך כל הזמן, השקרים בנוגע לכך כי המוצר יגיע אליי בימים הקרובים והוא כבר בדואר וההודעה כי הספק יחזור אליי פגעו בי וגרמו לעוגמת נפש, כמו גם להוצאה על שיחות הטלפון המרובות שנעשו על מנת לברר מה נסגר בעניין זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה