|
|
|
|
|
|
מוצר שלא סופק |
נושא התלונה: |
ביתן דודו |
שם/כינוי: |
יום שלישי 12 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב12.12.06 הזמנתי mp4 דרך אתר getit.co.il מס' הזמנה 143192 המתנתי בסבלנות רבה וכעבור כשבועיים כשהמוצר לא הגיע פניתי לאתר ולטענתם המוצר לא סופק כי הכרטיס שלי גנוב... כמובן שהדבר לא נכון אבל לפחות שיודיעו על זה ואני אטפל כלומר אילולי פניתי אליהם הם לא היו מודיעים על כך. o.k
בהמשך הם היפנו אותי אל הספק השארתי לו אין ספור הודעות ולבסוף הןא ניאות לשוחח איתי . ביקשתי שביחד נקבל אישור מויזה ואז פלא הדבר אושר ללא בעיות.
הוא הבטיח שמיד הוא שולח את המוצר בדאר מיוחד ומהיר וכי בתוך יום עד יומיים אקבל זאת. כמובן שעד היום לא קיבלתי... מיום ההזמנה חלפו כבר 6 שבועות.
המדהים הוא שgetit מסירה מעליה כל אחריות שוחחתי איתם מס' פעמים והם רק מפנים לספק?
האמנם אין להם כל אחריות? הרי מהם הזמנתי המןצר!
האם ניתן לפנות לבית משפט לתביעות קטנות?
אודה מאד על עזרתכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אספקת המוצר מיד! התנצלות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Get It שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
אין אפשרות להגיב ללא מספר הזמנה. |
תגובה: |
תודה. |
פתרון: |
|
|
|