פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיסא אחר מזה שבתמונה כי - "התמונה להמחשה בלבד" נושא התלונה:
בוצר איתמר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אז ככה , הסיפור שלי התחיל שהחלטתי שאני רוצה כיסא נוסף זהה לכיסא שכבר יש לי. יש לי כיסא מנהלים סטנדרטי כזה שעולה 200 ש"ח בכל אתר או חנות, אבל אני בחור עם OCD רוצה כיסא זהה. אז ירדתי לדרום תל אביב עם תמונה של הכיסא בכיס וחיפשתי, לצערי לא מצאתי אחד דומה וגם לא זהה.
לשמחתי יש אינטרנט, נכנסתי לזאפ, ותוך שתי דקות וחצי מצאתי את אחיו האבוד של הכסא שלי "כורסת מנהלים דגם חלום" של מוצר 2000 באתר גט-איט http://www.getit.co.il/Group/25059/
המחיר היה סביר, והסכמתי לשלם 60 ש"ח למשלוח מחיפה ולהמתין שיגיע הכסא. אז חיכיתי בסבלנות... אחרי שבועיים שהתקשרתי למוצר 2000 אמרה לי מישל, שהיתה שביתה בדואר וכל הכסאות בדרך. ששאלתי אותה ספציפית על הכסא שלי היא אמרה - "כ ו ל ם יצאו, אני יודעת". טוב, למעשה לא היה איחור במשלוח והמשכתי לחכות.
אתמול, אני מקבל טלפון מהשליח, "שלום אני אצלך מתחת לבית, אפשר לעלות להביא אותו ?" אמרתי לשליח שאני באמצע העבודה וחבל שלא התקשר חצי שעה קודם לכן, ושאני כבר מגיע. אבל השליח שלנו בחור עסוק, השאיר את הארגז על יד הדלת והלך לדרכו.
בכל מקרה, על הארגז ציור של כסא, שלא דומה אפילו לכסא שבתמונה מהאינטרנט, וגם לא דומה לכיסא שלי !! אני פותח את הקופסא המרוטשת, ובפנים אכן כסא שלא דומה לכיסא שמופיע בתמונה באתר.
מה אומר, זאת לא פעם ראשונה שאני קונה באינטרנט או בגט איט, חשבתי לעצמי בטח חלה טעות ושלחו לי כסא אחר.
התקשרתי למוצר 2000, לדבר עם מישל, ומה אמרה לי הכל** ? "אבל כתוב התמונה להמחשה בלבד !!!" אני אסביר למי לשא הבין, הם שמו באתר תמונה של כסא אחר !!! בן אדם הולך לחנות, קונה כסא A והביתה מגיע כסא B , מקובל ? לא !
לא הצלחתי לצאת ראש עם מישל הקשוחה, לדבריה היתי אמור להתקשר ולבקש במיוחד כסא בצורה X ולא אחר (רגע, רגע, לא היה כתוב כסא דגם חלום ? מה קרה שינו את הדגם ? את הצורה והגודל של הכסא רק שכחו לשנות את התמונה באתר ?).
התקשרתי לשלומי מאתר גט איט, לצערי באתר גט איט לא עונים באותה המהירות כמו במוצר 2000, חיכיתי כמה דקות (השיחה ערכה 10 דק' בסופו של דבר - שרובן המתנה - על חשבוני כמובן), ענה לי שלומי, שכמובן לא היה ערוך לקבל לקוח זועם שמישל כבר בישלה קודם לכן. לדברי שלומי, מה שקובע זה המפרט של הכסא ולא התמונה (אז למה לעזאזל שמים תמונה באתר גט איט - בכדי להמחיש איך נראה כסא ??) אמרתי לו שלדעתי הכסא הגיע ללא כרית משענת לראש כמו שכתוב במפרט (בתמונה יש כרית גדולה ויפה) והמשענת לא גבוהה כמו שכתוב במפרט (בתמונה המשענת גדולה ומרשימה) והכי חשוב זה לא אותו הכסא שהזמנתי (את זה שיש בתמונה - זו שהמחישה לי איך יראה הכסא אותו אני עומד לקנות). שלומי התעקש (התעקשות מיותרת לדעתי) לא להעביר לי את האחראית (אולה או עולא) למרות שאני בטוח שלא כל לקוח מתקשר זועם בצורה שכזו לגט איט ולא נראה לי שהוא צריך לריב איתי על שיחה עם האחראית.
בכל מקרה שלומי התקשר למישל, שדרכו מסרה לי שהיא יכולה לתת לי זיכוי כספי בלבד על הכסא מכיוון שקיבלתי את מה שהזמנתי (שקרנית). שלא לדבר על דמי המשלוח שאבדו מזמן. (להבנתי להחזיר זיכוי זו עברה על התיקון לסעיף 14 בחוק להגנת הצרכן - ותקנו אותי אם אני טועה - אני מבין שאני רשאי לדרוש ולקבל את הכסף באותו האופן אותו שילמתיו כל עוד המוצר לא היה בשימוש).
וזהו, עכשיו אני תקוע עם הרגשה רעה, כסא שאני לא רוצה, שאני בטח אמכור באתר יד שניה עם תמונה אמיתית ולא רק להמחשה, וחוסר רצון להתעסק עם חברת מוצר 2000 ואתר גט איט.
כל מה שנשאר זה לחכות לתגובה של גלעד מנהל המכירות של מוצר 2000, שימצא סיבה להעליב או לרדת על התלונה שלי כמו שענה לארבע התלונות הקודמות על מוצר 2000.
חבר'ה, שיהיה בהצלחה, אבל - ככה לא בונים חומה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הכסא לזה שבתמונה, ללא הוספת כסף על משלוח חדש פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה