פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרילוגיה המורחבת שלי...מול אתר GETIT נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כתוצאה משילוב קטלני של תמימות; אי הבנה; חוסר ניסיון וחוכמה המעורבבים טוב טוב ברצף של טעויות והרצון הבריא לעזור (אם פאק לא קטן מהצד שלי, אני מודה. תבינו בהמשך), התחיל הסיפור הבא:

בני ובן-דודו (שהיה בביתינו בביקור באותו זמן) נכנסו לאתר הנ"ל ובאמצעות כמה פרטים בסיסיים שלי, יחד עם הכרטיס אשראי שלי הגישו כארבע הצעות שונות בכמה מכרזים שונים לאותו מוצר - מצלמת וידאו דיגיטלית.

להפתעתם הרבה - ובעיקר להפתעתי - הם זכו, ולא באחת, לא בשתיים, אלא בארבעת ההצעות!! הקטע המצחיק בכל זה הוא שכל ההצעות זולות יותר ממחיר השוק הרגיל....

אלא מה?
אנחנו בכלל לא צריכים כיום מצלמה שכזאת בשלב זה - ובטח שלא 4 כאלה! ברגע שהבנתי את גודל הטעות שקרתה (מדובר על סוף מאי 2007), מיהרתי לשלוח מייל להנהלת האתר ולנסות להשיג אותם בטלפון בכל השבוע שאחרי.
~שזה בכלל סיפור אחר. על מנת להשיג נציג על הקו, יש צורך בהמתנה ארוכההה מאד...יכול להגיע גם ל 40 דק' ואפילו שעה שלמה באחד המקרים! וגם אז, זוכים ליהנות משיחה מאד פורייה עם אנשים די עויינים וחסרי סבלנות, בלי שום הבנה בשירות לקוחות אלמנטרי~

לעניינינו. המטרה המרכזית שלי בסיפור היא לבטל את כל ארבעת (!!) הזכיות, וללא כל תשלום של דמי ביטול. ומכאן בעצם מתחיל כל הבלאגן והטרטורים שיפרשו מאותו רגע על שבועות ארוכים...
כל הבקשה שלי מתבססת בעצם על דבר פשוט אחד - וזהו גם אחד הטיעונים הרבים שהצגתי לנציגים השונים - מבחינתי, אותן זכיות שוות ערך בדיוק לגנב שלקח לי את כרטיס האשראי והחל במסע קניות. אין שום סיבה הגיונית שאני אענש על כך למעשה ואשלם את המחיר. ניסיתי להבהיר לנציגים שאין שום הגיון שבנאדם שפוי יקנה 4 מצלמות שונות, ואז יבטל את כולן. שום סיבה! ולכן גם אין שום סיבה שאשלם את כל הדמי ביטול עבורן - כ 400 ש"ח (100 עבור על ביטול), אך לא קיבלתי שום מענה ראוי.

אחרי אינספור נסיונות צלצול נוספים, כולל גם כמה שבאמת ענו לי בצד השני בסוף. קיבלתי את התגובה המאד אטומה ולא מתחשבת הבאה: לאחר שטענותיי נבדקו ואף הועלו לדרגים היותר גבוהים בחברה, הם נאלצים להענות בשלילה לבקשתי. ולו רק בגלל עניין אחד קטן, של עיקרון!! כן כן חברים, עפ"י המילים הפשוטות של הנציג - עיקרון.

האבסורד בכל הסיפור הוא שניופאן - הספקית של אותן 4 מצלמות זהות - הסכימה כבר בשלב מאד מוקדם לבטל את ההצעות ללא דמי ביטול ולמעשה "לספוג" את המקרה. אלא מה, שבעייני חברינו בגט-איט זה לא מצא-חן והם החליטו שאם אף אחד לא מתכוון לחייב אותי אז הם יחייבו. בטענה שתמיד, במידה והספק מחליט שלא לחייב בדמי ביטול מסיבה כלשהי (גם כתוצאה מהבעת רגישות למקרים חריגים - משהו שהם לא מכירים) אז הם יחייבו בעצמם. הגיוני לא? למה לא להרוויח מההפקר אם אפשר? מסתבר שזה איזה עניין של עמלה שהם יפסידו מביטול, שאותה הם לא מוכנים "לספוג" בשום מקרה (מה שמעלה בפניי פתאום את השאלה, הם הרי מפסידים את אותה עמלה אם ניופאן כן מחליטים לגבות דמי ביטול?! אם מפסידים, אז למה לא לגבות תמיד דמי ביטול גם לעצמם? מוזר....) ועוד כל מני סיפורים מצוצים על הדרכים השונות שבהם האתר מרוויח, ושהנציג לא התכוון לחסוך ממני.

בסופו של דבר הגעתי למצב שממש התחננתי כבר שיתחשבו בי, שיבינו את המצב החריג והיוצא דופן שאליו נקלעתי, באמת ביקשתי מכל הלב שלא יגבו את הסכום על הדמי ביטול. אפילו ציינתי את העובדה שמה לעשות, אנחנו גם לא ממש יכולים להרשות לעצמנו כרגע לספוג את הסכום ושינסו בכל זאת לבוא לקראתי...הצעתי אפילו רעיון של "להפגש באמצע", משהו כמו לבטל את כל ה4, אבל לשלם רק עבור חצי מהם. אבל כלום לא עזר, קיבלתי כל הזמן את אותן תשובות אטומות ורובוטיות בקשר למדיניות חברה....עקרונות..."ספיגת" הפסדים וכו' כמו תקליט שחזר על עצמו, הרגשתי שבאמת אין שם עם מי לדבר.

ואם כל זה לא הספיק, במקום לפעול לפתרון המצב ולנסות לעזור לי, בשיחה האחרונה שלי איתם הנציג התחיל לחנך אותי פשוטו כמשמעו. דיבר על איך זה שאני מאפשר גישה כזאת "פשוטה" לכרטיס אשראי ולפרטים שלי...על איזה חינוך נתתי לילדים שלי...איך בכלל הרשיתי לזה לקרות...איך זאת בכלל אשמתי ושצריך ללמוד מכך וכו' וכו'.
אתם מבינים את החוצפה?

לסיכום. נכון לרגע זה קיימתי כבר לפחות 5-6 שיחות עם נציגי השירות של האתר (רובן כתוצאה מהעובדה שהנציגים פשוט לא טרחו לחזור אלי עם תגובות...והייתי צריך להתחיל לספר את כל הסיפור מחדש לנציג אחר).

נ.ב
כעיקרון, לא ניתן לעבור שם את הרמה הראשונה של נציגי שירות (בניגוד לחברות אחרות בהן אפשר לטפס לאט לאט, ועם הגובה לקבל יותר תשובות ויותר פתרונות). בסופו של דבר אחרי שדרשתי לדבר עם מקבלי ההחלטות שם נאמר לי שהדרך היחידה היא לשלוח אליהם פקס. לבסוף החלטתי שאם כבר אני צריך להעלות את הכל לכתב, נכתוב כבר את הכל כאן באינטרנט - בנוסף פירסמתי את הכתבה הנ"ל בפורומים רלוונטים שונים.

תודה רבה לכם,
תומר

אישורי הזמנה:
#174315 -->על שם תומר שוורץ
#174299 -->על שם תומר שוורץ
#174243-->על שם תומר שוורץ
#174316 -->על שם אנריקה שוורץ
בזבוז זמן אדיר סוג הנזק :
חד וחלק - ביטול כל הארבע ללא כל תשלום! פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה