פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערך קניה מפוקפק באתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מייל ששלחתי לחברה כ 10 דק' לאחר שהוגיעו לי על הזכיה. טרם הועברה הודעה לספק, לא בוצעה עסקה בכרטיס האשראי( בדקתי ), ובעצם אין על מה לשלם!
מכיוון שעבדתי בחברה מתחרה ואני מכירה את העסק היטב.
מצ"ב החוק הרלוונטי, מומלץ לעיין בסעיף 14ה (http://www.moit.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm).
תשובת האתר היתה שאין מה לעשות ומחייבים אותי. עדיין לא חתמתי על מסמכי החיוב ואנני מתכוונת לעשות כן, כך שגבייתם תהיה לא חוקית.

מכיוון שלא ניתן להציע הצעות באתר ואז להחליט, אלא לזכות מיד אם הוקלד מחיר הגבוה ממחיר שנקבע ע"י החברה/ ספק ללא יכולת לבטל את ההקלדה. ע"י כך גובה החברה דמי ביטול שלא כחוק למרות שלקוחות מנסים לבטל את "זכייתם" מיד עם הופעת הודעת הזכייה.
האם אתר תלונה ימשיך לקבל תלונות ולא לעשות דבר?
החזר דמי הביטול פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה