מערך קניה מפוקפק באתר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מצ"ב מייל ששלחתי לחברה כ 10 דק' לאחר שהוגיעו לי על הזכיה. טרם הועברה הודעה לספק, לא בוצעה עסקה בכרטיס האשראי( בדקתי ), ובעצם אין על מה לשלם!
מכיוון שעבדתי בחברה מתחרה ואני מכירה את העסק היטב.
מצ"ב החוק הרלוונטי, מומלץ לעיין בסעיף 14ה (http://www.moit.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm).
תשובת האתר היתה שאין מה לעשות ומחייבים אותי. עדיין לא חתמתי על מסמכי החיוב ואנני מתכוונת לעשות כן, כך שגבייתם תהיה לא חוקית.
מכיוון שלא ניתן להציע הצעות באתר ואז להחליט, אלא לזכות מיד אם הוקלד מחיר הגבוה ממחיר שנקבע ע"י החברה/ ספק ללא יכולת לבטל את ההקלדה. ע"י כך גובה החברה דמי ביטול שלא כחוק למרות שלקוחות מנסים לבטל את "זכייתם" מיד עם הופעת הודעת הזכייה.
האם אתר תלונה ימשיך לקבל תלונות ולא לעשות דבר?
|
החזר דמי הביטול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|