נתקבל מוצר פתוח ולא עם כל מה שהובטח... |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים קניתי מצלמה מהאתר D400 של קנון, על מנת לקבל אחריות ושירות טוב שילמתי הרבה יותר וקניתי עם אחריות של קרט.
לאחר כשבועיים קיבלתי את המצלמה, כאשר נראה שחבילת המצלמה נפתחה, למצלמה היה חסר את מגן המסך שלה, המצלמה נראתה כמשומשת ואם זה לא גרוע מספיק נלקח מהקופסה סט של כרטיס זיכרון 1 ג'יגה שהיה צריך לבוא עם המצלמה ודיסק הדרכה שהובטח.
פעמים רבות דיברנו עם GETIT ועם קרט, אך כלום לא נעשה.
GETIT מכחישים וקרט אומרים שהם מעבירים את המצלמות למחסני האתר ולא יודעים מה אנשים עושים שם עם הסחורה.
בקרט נאמר שהם לא שומרים על תיעוד השיחות שלהם על הלקוחות.
קרט הבטיחו ליצור קשר עם האתר ולהעביר את התלונה לגורמים המעורבים.
עוד לא נפתרה הבעיה, קרט הבטיחו לטפל, GETIT לא לוקחים אחריות.
|
עוגמת נפש והמון |
סוג הנזק : |
החלפת המצלמה למוצר חדש, קבלת כרטיס הזיכרון ודיסק ההדרכה ופיצוי על עוגמת הנפש, הזמן והכסף שהוצא על ידינו ב-3 חודשים האחרונים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|