פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לדחוף מוצרים שלא הוזמנו ודרישות קנס על הצעה שלא ניתנה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
www.getit.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
אני נכנסתי לאתר של מכרז GETIT לצורך קנית מ.כביסה.
מצאתי את הדגם להיה טוב לדעתי ונתתי 5 הצעות.אף אחד מהם לא זכתה.
אותו דבר עשיתי עם טלוויזיה LCD .
אחרי כמה דקות קיבלתי מייל שבו נאמר לי שאני זכיתי אך במחיר שלא הגשתי.זה היה גבוה מדי.ביקשתי לבדוק את הנושא ולבטל את הזכיה.פירטתי את הסיבות גם.
היום התקשרה עלי בחורה בשם שלהבת עם אני לא טועה ובצורה בוטה ואגרסיביט שאלה אותי עם אני רוצה את המוצרים או שאני ישלם קנס בסך של 200 ש"ח כפי שכתוב בתקנון.אמרתי לה שאין לי מה לשלם לה כי לא ביצעתי את ההצעות אלו ואני לא חושב שזה הצורה לדבר.אמרה שאו קנס או מוצרים ואין מה לדבר בכלל.אני שוב הסברתי לה שזה לא הגיוני ,זה מכרז ואני הייתי נותן רק את ההצעות שמתאימות לי ולא כאלה הצעות לא משתלמות.הצעתי לה לסגור את זה בלי לריב ,אולי זה "טעות" של מערכת ונפרד כידידים.אך סירבה להצעה ואמרה שאני יכול לדבר עד מחר.היא תחייב אותי ב-200 ש"ח וזהו.
חוצפה!!!!
עזרו לי בבקשה לפטור את הנושא.עכשיו אני גם לא מצליח להיכנס לאתר,כנראה חסמו אותי או...
שם משתמש באתר : [email protected]

בברכה,
ארתור.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה,התנצלות פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה