פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור רכישה שבוטלה נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אתר אנטרנט כתובת:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/1/08 רכשתי דרך האתר מייבש כביסה. קיבלתי אישור על הרכישה ואת שם הספק והמתנתי שהספק יצור איתי קשר. אחרי שבוע יצרתי איתם קשר דרך האתר מדוע לא פנו עלי מבית העסק לגבי הרכישה ולא נעניתי. אחרי מס' ימים קיבלתי טלפון מחב' הובלות לגבי אספקה והתאריך לא היה נוח לי.לאחר זאת אף אחד לא פנה אליטלאחר ששוב יצרתי קשר עם האתר נאמר לי המיבש הוחזר לחברה. למס' הטפלון של הספק שנמסר לי באתר אין מענה אף פעם ולמרות שהושארו הודעות לא חזרו אלי. כשאימתי בתיעה משפטית חזרו אלי מאתר הקניות ואמרו לי שאישרו את ביטול העיסקה וכספי יוחזר. מתאריך 4/2/08 ועד היום נשלחו אליהם כ30 פניות חלקם נענו חלקית וחלקם לא נענו כלל. לפני שבוע התקשר אלי בחור בשם אלי שהזדהה כמנהל חשבונות של האתר ואמרשבתוך יומיים יוחזר לי כספי. אך במקום שיחזירו כסף אני רואה היום חיוב נוסף על העיסקה בכרטיס האשראי שלי. מובן ששוב פניתי לאתר ואני מחכה לתשובה שכמעט בטוח לא תגיע אנא עזרתכם !!!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ופיצוי על כל ההתנהלות פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה