פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שמי גלי, אתמול ה26.5 הגשתי הגשה למכרז בעבור טלוויזית LCD מדגם SHARP
ביצעתי מספר הגשות בהפרשים של 100 שקלים שלא זכו. 5000,5400,5500,
הסכום שהבא שרציתי להקיש היה 5600, לדאבוני הקשתי בטעות 6000 עקב הסחת דעתי על ידי אחד מהיושבים עימי בחדר.
מיד הופיע סטטוס זוכה עבור ההזמנה הנ"ל ומיד (פחות מדקה) אח"כ פניתי לשירות לקוחות החברה וביקשתי המכרז יבוטל מאחר והסכום הוא שגוי והוקש בטעות.
שוחח איתי בחור מטעם שירות הלקוחות שאמר לי שאין בעיה לבטל את העסקה אבל לאור הזכייה אני מחוייבת לשלם דמי ביטול בסך 100 שקלים!!!!!
הדבר נראה לי הזוי מאחר ושוחחתי עימם פחות מדקה לאחר שהופעתי כסטטוס זוכה כשעוד המכרז לא נסגר, נשארו למעלה מ20 דק' עד סגירתו!!!

הופניתי לנציג בכיר שחזר אליי למחרת למרות שביקשתי שיחזרו אליי בדחיפות (נאמר לי שיחזור אליי תוך כמה שעות ובפועל הייתי צריכה להרים טלפון הבוקר כדי לשמוע שאחראי חוזר רק לאחר 24 שעות) . הנציג זלזל בפנייתי וענה לי בחוצפה ש"לא מעניין אותי למה ביטלת, גם שנייה אח"כ אנחנו מחייבים בדמי ביטול" , הסברתי לו את המצב והוא ממשיך בטענתו וקובע חד משמעית "אני מחייב אותך בדמי ביטול!!" מבלי להתייחס לדבריי.

מעולם לא הרגשתי שזלזלו בדבריי כמו הפעם, לאור העובדה שהוא מנהל צוות של אנשים נותני שירות מצאתי שאינו יודע לתת שירות בעצמו וצר לי שחברת GET IT מעסיקה עובדים שמתייחסים כך ללקוחותיהם , ככל הנראה שירות טלפוני מקנה לאדם לזלזל יותר בלקוח שלו?

תפקדתי כנציגת שירות בכירה בחברת תקשורת בצורה פרונטלית וטלפונית ואני יודעת שכשרוצים לבוא לקראת הלקוח יודעים למצוא את הפתרון ולעשות זאת.

אני כל כך מאוכזבת מהשירות שקיבלתי שאני לא מוצאת סיבה להמשיך ולחפש באתר הנ"ל אחר מוצרים שדרושים.

הפסדתם לקוחה ואת כל הסובבים לה.

יום טוב
גלי

עלבון סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה