פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל מעובדת שירות לקוחות בשם שלהבת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.2.2009 בצעתי הזמנה דרך אתר וואלה. שניות מספר לאחר מכן בטלתי את ההזמנה. יצרתי קשר עם האתר והם הודיעו לי שההזמנה בוטלה ללא דמי חיוב. אתמול יום שלישי יצרו איתי קשר מחברתכם ושאלו אותי מה קורה עם ההזמנה אמרתי שבטלתי אותה והכול בסדר. האדם שדברתי איתו אמר שנכון והוא רואה את זה.
היום בבוקר קבלתי טלפון מחברת get it מאישה בשם שלהבת ללא דברי שלום היא אמרה:אני גובה לך דמי ביטול" על מה שאלתי. "בצעת הזמנה ובטלת אותה" לא בצעתי שום הזמנה דרככם, אלא דרך אתר וואלה. עניתי. היא דברה אלי בחוסר סבלנות ובחוסר נימוס. היא אמרה לי :"יש לך בעיות תפני לחברת האשראי שלך אני מחייבת." ניסיתי להסביר לה שחלה טעות שאמנם נכנסתי לאתר שאפשר לי לתת חמש הצעות, אולם לא בוצעה שום עסקה קבלתי אף מהם אימל שאומר כמעט וזכית. אולם שלהבת לא הקשיבה לי וחזרה מספר פעמים אני מחייבת. בקשתי ממנה לדבר עם מישהו מההנהלה אולם היא אמרה לי: "אני המנהלת" יצרתי קשר עם חברתכם וענתה לי אישה מדהימה בשם ורד שניסתה לעזור לי ואמרה לי אני רואה כאן ביטול ואין לך מה לדאוג אנחנו גובים את התשלום וממך לא נגבה שום תשלום.
יצרתי קשר נוסף עם שלהבת ואמרתי לה את דברי ורד, שמעתי אותה קוראת לאדם בשם כפיר. ואז להפתעתי ולתדהמתי ענתה שלהבת:" אני לא יודעת מאיפה ורד הפליצה את הדברים האלה" אני מחייבת אותך.. מדוע את מדברת כך, איזה סגנון דיבור זה שאלתי אותה. שלהבת ענתה: אני גמרתי לדבר איתך ונתקה את הטלפון.
אני כל כך נסערת ונעלבת מעולם לא דברו איתי בצורה משפילה שכזו. אישה שעובדת במחלקת שירות לקוחות ואמורה להיות אדיבה וסובלנית. מדברת בגסות שכזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה ממנכל החברה, פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה