|
|
|
|
|
|
אי כיבוד זכיה במכרז באינטרנט |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חבל מאוד שאני נמנה בין הרבה צרכנים שבחרו להשתמש ברכישות מקוונות באינטרנט ונפלו.
זכיתי במכרז באת getit לפני כמעט חודש ימים בכיריים. שמח ומאושר הייתי עד שהחלטתי להתקשר לספק לשאול בדבר ההזמנה. אגב, הספק המהולל הינו:" י.ג. סלפטר (1983) בעמ, נירים 3 תל אביב"
כשניסיתי לברר שבוע אחר שבוע אמרו לי פעם שההזמנה טרם הגיע מGetit ופעם אחרת אמרו לי שיש הזמנה והיא בטיפול ולאחר חודש נשלח אלי במייל הודעה שעקב אי כיבוד חברת האשראי - העסקה בוטלה, בטלפון קצר לבנק ולחברת האשראי שלי - לא היה ולא נברא. ובשיחה אחרונה אמר לי בחור בשם ניר שההזמנה ישנה ונגנזה. נגנזה ? מה פתאום סתם כך ? אולי עקב מחיר הפסד של המכרז ? אך גם הספק וגם חברת getit ממשיכים להתחבאות בתירוצים עלובים ומבישים.
אני בטוח שאני לא הלקוח היחידי שקיבל שירות גרוע כזה.
בקיצור, לא ממליץ להתקרב לGetIt ובטח שלא לספק : י.ג. סלפטר. ראו הוזהרתם !. יש לי אימיילים מהאתר בדבר זכייתי ותמליל קצר של תגובה מצידם.
|
|
|
|
|
|
|
|
Get It שירות לקוחות
, תגובה:
|
GETIT |
שם ותפקיד: |
ללקוח לא היה אישור מחברת האשראי לביצוע העסקה ולכן היא בוטלה לפי סעיף 11.4 בתקנון האתר |
תגובה: |
הספק פעל על פי התקנון |
פתרון: |
|
|
|