פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול זכייה במכירה אישית נושא התלונה:
שינה עובד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. בתאריך 21/7 השתתפתי באחד המכירות האישיות באתר הקניות GET IT, התמודדתי על מספר מוצרים וביניהם מייבש כביסה מחברת סימנס. המחיר ההתחלתי של מייבש הכביסה עמד על 451 ש"ח. בתחילת תהליך הרכישה הצעתי סכום של 800 ש"ח וקיבלתי הודעה כי הסכום שהצעתי גבוה מהסכום שהוקצה למוצר, התחלתי לרדת במחיר ובכל פעם קיבלתי את אותה הודעה. בשלב אחד הכנסתי את המחיר ההתחלתי של המוצר ולאחר מספר שניות הופיע באתר כי זכיתי במוצר. מספר דקות אח"כ קיבלתי מייל עם פרטי הזכייה שכולל את מספר ההזמנה המאשר את הזכייה.מספר ההזמנה הוא 257679 ומספר המכירה האישית הוא 6505872 . היום (28/7/09) התקשרתי לשירות לקוחות של GET IT לאחר שהשאיר לי הודעה במייל. ענתה לי נציגה בשם ליאת ואימתה איתי את הפרטים ע"י ת.ז. בנוסף אמרה לי כי זמן המשלוח הוא כ-7 ימי עסקים לא כולל שישי שבת. מספר דקות לאחר השיחה עם ליאת התקשר אלי בחור שהציג את עצמו בשם שלומי בתפקיד מנהל שירות הלקוחות, שלומי הודיע לי שלמרות שליאת לקחת ממני את הפרטים הזכייה שלי במוצר מבוטלת עקב תקלה טכנית באתר. חשוב לי לציין כי ביצעתי רכישה של מייבש כביסה באחת מחנויות החשמל בעירי ולאחר הודעת הזכייה ביטלתי את הרכישה באותה חנות. יצאתי מאוכזב ופגוע מהמקרה הנ"ל בידיעה שיותר לא אבצע שום רכישה באתר זה בנוסף אעדכן את כל חברי שלא יבצעו אף רכישה דרף האתר.
אודה לכם על הטיפול
עוגמת נפש סוג הנזק :
הכרה בזכייה פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה