|
|
|
|
|
|
"זכיה" מפוקפקת |
נושא התלונה: |
בורט לירון |
שם/כינוי: |
יום שישי 02 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתריך הנ"ל הגשתי הצעת מחיר עבור מוצר באתר הנ"ל.לצערי הקלדתי מחיר גבוה מהמחיר אותי רציתי להציע.לאחר דקה מכתיבת הצעת המחיר שלחתי מייל לשרות הלקוחות של האתר וניסיתי גם להיתקשר אך לשווא מכיוון שהם לא עובדים בימי שישי.ביום ראשון התקשרתי ורציתי לבטל את העיסקה אך נאמר לי ש"זכייתי" כבר הועברה לספק (סקאל) כלומר בכלל לא התייחסו למייל ששלחתי להם.הם אמרו לי שעלי לדבר עם הספק והם לא קשורים מרגע זכייתי לעניין כולו.ביקשתי מהמוקדנית לדבר אם אחראי אך נענתי שאין אחראי ועליי לדבר עם סקאל
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבטל את "זכייתי" לאלתר ולא לגבות דמי ביטול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Get It שירות לקוחות
, תגובה:
|
GETIT |
שם ותפקיד: |
מערכת ההזמונת עוהדת בצורה אוטומטתי , בסוף המכירה ההזמנה מועברת לספק.
לכן הלקוח הופנה אל הספק לצורך ביטול ההזמנה . |
תגובה: |
פניה אל הספק לצורך ביטול ההזמנה. |
פתרון: |
|
|
|