|
|
|
|
|
|
רמאות ואי אספקת ההזמנה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באתר פורסם מזגן "פירלס" כולל התקנה המחיר כולל היה פחות מלהזמין בנפרד .זה הסיבה שקניתי . קיבלתי מזגן בלי התקנה . זה הטריק של החברה. היא מחרה המזגן במחיר גבוה ממחירו בשוק ללא התקנה ולהתקין אפילו לא התכוונה .פניתי לבית משפט.מחכה כבר הרבה זמן .עם זה לא מספיק החברהמשתמשת בטריק שני בדי להטעות ולהרביח . למחרת ההזמנה התקשרה טלפונית והציעה לשדרג המזגן ובתוספת 300 ש"ח לספק מזגן "סנסו" שאמור להיות בהרבה יותר יקר, יותר טוב אנרגטי ומשוכלל. אחרי שהסכמתי מצאתי שהחברה מוכרת את שני המזגנים אלה באותו מחיר וכל הנתונים שלהם כולל דירוג אנרגטי שבים - פשוט אותו מזגן בשני שמות-במיוחד עבור הטריק הזה .פניתי לחברת אשראי לעצור את התשלומים עבור השידרוג שלא קיבלתי .ביררו ועצרו התשלומים אחרי שהחברה כבר הספיקה לקחת חלק מהכסף עבור כלום . תזהרו. אינטרנט מלה בטלונות עליהם על הטעיה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Get It שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|