פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון, עגמת נפש של נציגת השירות בגין תיאום אספקת מוצר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להביע את מורת רוחי לגבי הטיפול באספקת המוצר שרכשתי באתר גט איט.
בתאריך 20.08.12 ביצעתי רכישה של קולט אדים מאתר האינטרנט של חברת גט איט. ציינתי בפירוש שאת המוצר יש לספק לכתובת שונה מהכתובת המצויה בפרטי החשבון שלי מאחר ומוצר זה נרכש כמתנת חג בהפתעה עבור אמי המתגוררת בחיפה (אני מתגוררת בבאר שבע). מס' ימים לאחר שבוצעה ההזמנה יצרו עמי קשר טלפוני מאתר גט איט על מנת להציע לי שדרוג למוצר בתוספת תשלום, לאחר שהוסבר לי מהות השדרוג, הוספתי תשלום ואכן שידרגתי את המוצר כפי שהוצע לי. בהמשך לשיחת הטלפון הנ"ל, הנציג אימת עמי טלפונית את פרטי המשלוח כולל פרטי ת.ז. ומספרי טלפונים ומסר שההזמנה תועבר לאספקה.
היום יום שישי, 31.08.12 יצרה עימנו קשר טלפוני בחורה בשם "מאיה" על מנת לתאם מועד לאספקת המוצר. לאחר קביעת המועד ביקשה מאיה מאמא שלי שבמעמד אספקת המוצר על ידי השליח עליה להציג תעודת זהות וכרטיס אשראי בו נרכש המוצר. אמי ציינה בפניה כי הבת שלה היא זו שרכשה לה את המוצר במתנה וכן הסבירה שהיא מתגוררת בחיפה ואילו הבת שלה שרכשה עבורה כמתנה את המוצר (כלומר, אני) מתגוררת בבאר שבע. הנציגה טענה שללא צילום של תעודת הזהות וכרטיס האשראי המוביל לא יוכל למסור לידיה את המוצר.
במקרה, אמי מתארחת אצלי השבת ובמעמד השיחה נכחתי לידה וביקשתי לדבר עם הנציגה ולהסביר לה שמעולם לא ביקשו ממני להציג את כרטיס האשראי בעוד בפני המוביל. הודעתי שאני אשלח עם אמי צילום תעודת זהות שלי על מנת שיוכלו לאמת זאת. הנציגה התחילה לדבר לא יפה בטלפון בטונים גבוהים ולכעוס עליי ובהתנהגות חסרת טקט וסבלנות.
ראשית, עליי לציין כי אני הלקוח והם נותני השירות, השירות ניתן לי בעבור כסף ששילמתי ולא בחינם, מדוע עליה להתנהג בצורה כה מבישה ומחפירה מולי, האם זה ה"פנים" שהם מראים כלפי הלקוחות שלכם?
שנית, ממתי יש צורך להציג בפני המוביל את כרטיס האשראי, הרי במעמד הרכישה באינטרנט מתבצע אימות, בנוסף במעמד פניית הנציג שלכם על מנת להציע לי שדרוג המוצר בוצע אימות טלפוני של הפרטים האישיים וכן פרטי המשלוח. - מה בדיוק הבעיה בזאת?
שלוש, לאור כל המצב הקיים כיום של גניבת מספרי כרטיסי אשראי וכו' אין אני מעוניינת כלל וכלל להציג את כרטיסי ואפילו לא את צילום הכרטיס שלי בפני המוביל. אין לי בעיה להציג בפניו לאימות את צילום תעודת הזהות שלי שאשלח עם אמי אך כרטיס אשראי - ממש לא!
דבר נוסף, זוהי לא הפעם הראשונה שבה שאני רוכשת מאתר זה מוצרים אך לאור זאת אשקול בעתיד פעמיים ויותר האם כדאי להזמין, זה כלל וכלל לא השירות שהייתי מצפה לו בתור לקוח.
אשמח לתגובתכם בעניין
שבת שלום
מירי
עלבון סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי הולם פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה