פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתקנון האתר והחלפת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
בקצרה-הזמנתי מחשב נייד לנובו(הזמנה- 370556)מהאתר GETIT המוצר הגיע כ14 יום עסקים לאחר מכן וכעבור יום כבר לא עבד. יצרתי קשר עם האתר דרך עמוד הפניות שלהם ועם חברת לנובו שיחליפו לי את המוצר הפגום (יש לציין כי מוצר פגום חייב בהחלפה כל עוד לא עברו 14 יום ממועד המשלוח!!! כפי המתואר בתקנון GETIT ) בלנובו לא הסכימו להחליף לי משום שהם טוענים שמחליפים עד 14 יום מיום הקניה?? (המוצר בקושי הגיע אליי אז) מיד חזרתי לאתר GETIT על מנת שיאכפו את התקנון שהם מפרסמים ומוכרים לפיו?! . בקיצור לאחר התכתבויות חוזרות ונשנות(פניות-156370,156454,156617 בנוסף להתכתבויות) קיבלתי שיחה היום מנציגה חצופה שאומרת לי שעל מנת להחליף את המוצר הפגום צריך אישור מלנובו!!, הסברתי לה שוב ושוב שאם היו מסכימים שם להחליף לא הייתי פונה אל GETIT בכלל,ורק מפני שבלנובו טוענים כי זה 14 יום מהקניה ולא מהקבלה של המוצר(כפי שכתוב בתקנון של GETITׂ) לא מאשרים שם החלפה ואני מבקש שיאכפו את התקנון שלהם!!!.
בתגובה ובחוצפה צעקה עליי הנציגה שאם בלנובו לא מאשרים אז גם היא לא מאשרת!!!
נוצר פה אבסורד נוראי שבו זורקים את הלקוח מיד לאחר שרכש, ואת התקנון לא אוכפים אם הוא לא מתאים להם.
אני מבקש לטפל בנושא מיד- לטפל בנציגה החצופה שאת שמה איני יודע אבל בטח רשומה אצלכם כמי שדיברה איתי היום 15.10.12 בשעה 13.30 בערך ולפצות אותי על היחס ואי העמידה בתקנון שלכם ושאתם שולחים מוצרים פגומים בלי לעמוד מאחריהם.
פשוט חוצפה וגועל נפש, אתם צריכים להתבייש
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות על היחס ואי עמידה בתקנון האתר פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה