פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
לוי צארלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביצעתי הזמנה בתאריך 9/4/2013 באתר גיטאיט, עדיין לא קיבלתי את המוצר מאז, פניתי מספר פעמים לשירות לקוחות , המציאו לי פעם שאני לא זמין וכו, פניה: 167745 מתאריך: 13/5/2013 ביקשתי לבטל את הרכישה ועדיין בשיא חוצפתם לא חזרו אליי, כמובן שכרטיס האשראי שלי חוייב.
אני לא מאמין שכיום חברה מסוימת נותנת כזה שירות גרוע ומתעלמת במכוון מלקוחותיה ופשוט לא עונים לי ולא חוזרים אליי, לאחר כמובן שביקשתי לבטל עסקה נאמר לי שמנהל יחזור אליי כי לא בסמכות הנציגה לבטל עסקה, האם הוא חזר אליי....ברור שלא
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה