פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
GET IT מחייבים דמי ביטול על עסקה 100 שח או 5% אפילו אם ביטלת הזמנה אחרי 5 דקות !! נושא התלונה:
סנתי איזבל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי באתר GET IT מכונת כביסה LG דרך האתר ב3.9.13, לפני שהזמנתי התקשרתי לאתר שירות ברימאג של מכונות LG ושאלתי כמה יעלה להעריך אחריות ל3 שנים - אמרו 149 שח לשלם למתקין. אחרי כמה שעות מביצוע הזמנה באותו יום 3.09.13 התקשרה אלי בחורה בשם שני היא אמרה שהיא מחנות elcol והיא קיבלה את ההזמנה שלי של מכונה LG אבל היא רוצה שאני אקנה מכונה HAIER. אמרתי שאני רוצה רק LG כי אני אקבל אחריות ל3 שנים בLG. היא אמרה לי שזה לא נכון מי שקונה בחנות elcol לא יכול לעשות הרחבת אחריות ל3 שנים בברימאג. אמרתי לה שאני לא יכולתי לדעת את הזה וביקשתי לבטל את ההזמנה היא אמרה שהיא תבטל אבל יחייבו אותי בדמי ביטול 100 שח או 5%.
אחרי זה שלחתי פקס לאתר GET IT ביקשתי לא לחייב אותי בדמי ביטול.
וגם שלחתי בפניה במייל לאתר GET IT וגם דיברתי עם 3 נציגות: אנגליקה, קארין ומרינה. הוסבר לי שלא ניתן לדבר עם אחראי או מנהל.
הוסבר לי שלא משנה סיבות הביטול של ההזמנה אפילו אם ביטלתי הזמנת אינטרנט אחרי 5 דקות אני צריכה לשלם 100 שח או 5 %.
אני בטוחה שאף אחד לא היה רוצה לקבל שירות כזה.
כספי סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה