פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנת חבילת טסה לחו"ל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דיזינהויז נתניה פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 17/5 ביצעתי הזמנה להוריי, לטיסה לחבילת חו"ל שבוע בברצלונה עם צ'רטר (מה 8/6) דרך סניף דיזנהויז בפולג. בתאריך ב 21/5 לאחר 2 ימי עסקים מיום ההזמנה סבי (אביה של אימי) לקה בשבץ מוחי קשה ודום לב ומצבו הפך לקריטי. הגשתי בקשה לסניף דיזינהויז לביטול ההזמנה ונענתי שמכיוון שמדובר בהזמנת צ'רטר עליי לשלם את כל הסכום היות ותפסתי מקום בטיסה. לאחר שהצגתי אישורים על מצבו הרפואי של סבי "הטיבו" איתי והורידו את סכום הקנס על הביטול ל 400$. העלתי בפני סוכנת הנסיעות שלא הגיוני שאשלם כל כך הרבה על יומיים בהם "תפסתי" מקום במטוס ונענתי על ידה שחברת נתור היא המחליטה והיא הספקית של החבילה, וההחלטה שלהם היא 400$. נאמר לי על ידי הסוכנת שתווכה ביני לבין נתור שאם סבי היה נפטר או במקביל הם ימצאו זוג אחר שישב בטיסה במקום הוריי הם יבטלו את הקנס ואני יאלץ לשלם "רק" 90$ קנס. לאחר כשבוע סבי אכן נפטר ובנוסף לאחר מאמצים מול 2 סוכנויות נסיעות אחרות מצאתי זוג שדרך "אופיר טורס" נתניה מילא את ההזמנה לטיסה לברצלונה. לאחר שהצגתי לסוכנת הנסיעות בדיזנהויז את תעודת הפטירה ובנוסף הסברתי שזוג אחר מ"אופיר טורס" הזמין את הכרטיסים על מספר ההזמנה שלי, היא העבירה את הפרטים לנתור ושם מנהל בכיר בשם מוטי החליט עדיין לא לזכות את הקנס ולהשאירו על 400$. וזאת אני חוזר אחרי שהובטח לי שאם סבי אכן ילך לעולמו אז אכן זו תהיה עילה לביטול הקנס.
כספי סוג הנזק :
הוזלת הקנס לסכום של 90$ סכום הגיוני עבור הוצאות הנ פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה