פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת מידע על חניית ביניים באיטליה נושא התלונה:
חיון מירי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מגדל העמק כתובת:
איסתא עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנסיעתנו למרוקו לא נאמר לנו מפי המדריכה שולי שאנו אמורים לעשות חניית
ביניים ברומא לטענתה היא השאירה הודעה במזכירה כשלמעשה אין לי מזכירה
בבית . בגלל זאת הגענו לרומא ללא בגדים וציוד בסיסי לשהיה של לילה אחד
ברומא. כמו כן לא יצאנו לסיור הלילי ברומא- לדעתנו זה חוסר התיחסות לנוסע
מחברה שחורטת על דיגלה אמינות יושר וכביכל חברה מאוד מכובדת.
עד כה נסענו עם חברתכם לכמה יעדים ברחבי העולם, כגון ארהב,ספרד,תאילנד, אך לצערנו נשאר לנו טעם מר בפה מצורת הזילזול בנו
עוגמת נפש סוג הנזק :
אנו דורשים פיצוי הולם עבור הלילה שלא ניצלנו ברומא פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה