פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממתין לתשובה מ"נתור" למעלה מחודשיים וחצי לגבי הזמנתי למאורגן אישי -ברצלונה קוסטה ברווה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי בתחילת חודש יולי בנושא טיול מאורגן אישי לברצלונה-קוסטה ברווה.
הטיול בוצע הלכה למעשה בין התאריכים 19/07 -26/07 ולמעשה הוכיח לי את מה שטענתי בפנייתי לנתור ואסביר בהמשך.
קבלתי מכתב תשובה קצר ולקוני מגברת דורית ליסבור ,אחראית מחלקת שירות לקוחות בתאריך 11/07 שפנייתי התקבלה במשרדינו ונבדקת......הליך זה עשוי להימשך זמן מה ....ואני שואל עד מתי???
תלונתי אשר התחוורה לי כנכונה-בקשתי ,על מנת להפחית את עלויות הטיול להזמין חדר אחד משפחתי הן בברצלונה והן בקוסטה ברווה-בברצלונה עלה הדבר בידי החברה אולם בקוסטה ברווה קיבלתי תשובה שלילית אולם בפועל הלכה למעשה ,כאשר הגענו לקוסטה ברווה התברר לנו ששתי החדרים אשר קיבלנו היו ,כל חדר עם 4 מיטות עבור בני המשפחה-כך שניתן הייה לבצע את ההזמנה לו רק היו מגלים יותר פתיחות וללכת לקראתינו ומה עוד שהחדרים היו רחוקים זה מזה למרות שבקשתינו הברורה הייתה שאם לא ניתן לקבל חדר עבור 4 אזיי ששתי החדרים יהיו סמוכים מאחר ומדובר בילדה קטנה ובאחותה והחשש מובן.
עלות ההוספה של החדר הנוסף הסתכמה בכ-360$ ולא הייתה כול סיבה לשלם זאת מאחר וניתן הייה ובפועל ישנו בחדר אחד.
התקשרנו לסוכנות הנסיעות אשר דרכה ביצענו את ההזמנה-"קולומבוס נסיעות" בראש העיין אולם הבנו מהסוכנת -ריקי-שלא ניתן לעשות מאומה.
בנוסף לזאת ההצעה ה"מפתה" אותה מציעה סוכנות נתור של טיול "מאורגן אישי" התגלה כמצג שווא שאין בו מאומה ,שום תוספת משמעותית לקיומו של טיול משפחתי עצמאי-המפה אשר התקבלה הייתה מפה דרכים כללית של דרום ספרד-יש בשוק מפות יותר מפורטות ומסייעות למי שמעוניין לצאת לטיול שכזה ובעלות כספית של כ-40 ש"ח. החוברת אשר חולקה עם "טיפים" לכאורה עבור הנוסע העצמאי התגלתה כחוברת רדודה,אוסף אקלקטי של מקומות אותו ניתן למצוא בכול ספר/מדריך טיולים ישראלי ממוצע ,בנוסף הייינו צריכים לשבור את הראש ולהבין היכן נמצאת סוכנות השכרת הרכב בברצלונה-"יורוקאר" מאחר ואפילו את כתובתה לא ניתן לנו,נדרשנו לקנות מפות נוספות של הערים האחרות בהם ביקרנו על מנת שנוכל להגיע לאתרי התיירות (חירונה,פיגארס לדוגמא),החוברת מבולבלת משהו עם שגיאות אולם הדבר המשמעותי הינו שלקוח אשר מתפתה ולוקח טיול" מאורגן אישי" מתוך הנחה שיש כאן ערך מוסף גבוה ואחר מתבדה לחלוטין ומשלם יותר ולשווא-הוא צריך לעבוד יותר קשה ,לחפש את המידע ,לברר ולשאול מאחר ומידע בסיסי אינו מופיע לו בחומר אותו הוא מקבל מהסוכנות.
האם חודשיים וחצי אחרי זה מעט זמן לקבלת תשובה על המכתב אשר שלחתי לחברת "נתור"?
אני מתרשם מעיון בתלונות שזו בעייה קשה ומהותית בחברה אשר אמורה להיות בנוייה על יסודות איתנים של שירות מהימן ,אדיב ושקוף ללקוחותיהם אולם זה לא כך.
מתי גברת דורית ליסבודר מתכוונת להחזיר לי תשובה על מכתבי???(מספר פנייה שלהם-1 -206 )
או שמא הם קיוו שאני אשכח מתלונתי וממכתבי אליהם???
בברכה
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
מח' פניות הציבור שם ותפקיד:
מכתב תשובה נשלח למר שקד היום תגובה:
הסבר לנוסע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה