|
|
|
|
|
|
חוסר תגובה |
נושא התלונה: |
תמיר עמליה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני בדיוק 14 יום,כתבתי תלונה דרך אתר זה לחברת התיירות "נתור" ועדיין אינני קיבלתי תשובה/תגובה...
אני אחכה עוד שבוע לקבלת תגובה ואם החברה אינה תגיב,אלך יותר רחוק עם תלונתי (תביעה,פנייה למועצת צרכנות ועיתונות).
|
ביזיון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
נתור שירות לקוחות
, תגובה:
|
מח' פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
נתור תשמח למען שיפור השירות והפקת לקחים לבדוק כל פנייה ו או טענה של כל לקוח שרכש את שירותינו.
על מנת שנוכל לעשות כן , מתבקשת הלקוחה להעביר אלינו ישירות את טענותיה במכתב מפורט בצרוף המסמכים הנדרשים באופי פנייתה , באמצעות פקס מס' 050-8397486 או בדואר לכתובת הבאה: מח' פניות הציבור , רח' בן יהודה 25 ת"א
|
תגובה: |
על מנת שנוכל לעשות כן , מתבקשת הלקוחה להעביר אלינו ישירות את טענותיה במכתב מפורט בצרוף המסמכים הנדרשים באופי פנייתה , באמצעות פקס מס' 050-8397486 או בדואר לכתובת הבאה: מח' פניות הציבור , רח' בן יהודה 25 ת"א
|
פתרון: |
|
|
|