פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה נושא התלונה:
תמיר עמליה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בדיוק 14 יום,כתבתי תלונה דרך אתר זה לחברת התיירות "נתור" ועדיין אינני קיבלתי תשובה/תגובה...
אני אחכה עוד שבוע לקבלת תגובה ואם החברה אינה תגיב,אלך יותר רחוק עם תלונתי (תביעה,פנייה למועצת צרכנות ועיתונות).
ביזיון סוג הנזק :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
מח' פניות הציבור שם ותפקיד:
נתור תשמח למען שיפור השירות והפקת לקחים לבדוק כל פנייה ו או טענה של כל לקוח שרכש את שירותינו.
על מנת שנוכל לעשות כן , מתבקשת הלקוחה להעביר אלינו ישירות את טענותיה במכתב מפורט בצרוף המסמכים הנדרשים באופי פנייתה , באמצעות פקס מס' 050-8397486 או בדואר לכתובת הבאה: מח' פניות הציבור , רח' בן יהודה 25 ת"א

תגובה:
על מנת שנוכל לעשות כן , מתבקשת הלקוחה להעביר אלינו ישירות את טענותיה במכתב מפורט בצרוף המסמכים הנדרשים באופי פנייתה , באמצעות פקס מס' 050-8397486 או בדואר לכתובת הבאה: מח' פניות הציבור , רח' בן יהודה 25 ת"א
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה