פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התלונה לא טופלה< נושא התלונה:
תמיר עמליה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רח' בן יהודה 25 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שוב-לא קיבלתי שום תגובה/תשובה מחברת "נתור".
כבר חודשיים עברו מאז שכתבתי כאן את התלונה נגדם ובכל מהלך החודשיים ניסיתי ליצור עימם קשר טלפוני-או שבשליחת פקס,וכלום...שום יחס.
פניתי למועצת צרכנות בנוגע לתלונתי ולפני שאקשיב להמלצתם לגשת לעורך-דין ולבדוק את החוזה,אבקש מכם שוב,למצוא פיתרון ,כי הפתרון שנתתם לי-לשלוח פקס,אינו יעיל.
מספיק שרימיתם אותי פעמיים-גם בעלות הטיול ובקיצוץ הימים.
עלבון סוג הנזק :
ליצור עימי קשר טלפונית או דרך האתר. פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
מח' פניות הציבור, שם ותפקיד:
יחד עם זאת הואיל וההתקשרות נעשתה ישירות בין חברתנו ובין הלקוח ולאור העובדה שחברתנו מחשיבה את הקשר הישיר והבלתי אמצעי עם לקוחותיה, היא אינה נוהגת להתדיין עימם דרך צדדים שלישיים כגון אתרכם באינטרנט. זאת ועוד, בשל מגבלות על מסירת מידע, אין באפשרות חברתנו למסור לכם מידע הקשור ללקוח.



לפיכך הנכם מתבקשים להפנות את הלקוח ישירות למחלקת פניות לקוחות של חברתנו ואנו נשמח לענות לו ישירות לפנייתו ולסייע במידת האפשר.



כתובתינו- רח' בן יהודה 25, תל אביב.

מס' הטלפון במשרדינו- 03-5214283.

מס' הפקס- 03-7604048.







תגובה:
בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה