פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזענות מצד מדריכת הטיול לתאילנד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך 10.11.2006 טיסה ISR971 לבנקוק שבתאילנד.
טיול מאורגן. לילה לפני סיום הטיול, מדריכת הטיול החליטה לומר כמה מילות פרידה במהלך נסיעתינו באוטובוס חזרה למלון לאחר יום מפרך.
אבקש לציין כי בקבוצה זו בין היתר היו עולים מברית המועצות.
מדריכת הטיול החלה לסכם את הטיול כך:"אני מדריכה בתאילנד מאז שנת 1993 ועד היום לא נתקלתי בקבוצה כזו בעייתית. אני רוצה להודות לאנשים מחבר העמים שהביאו לארצנו תרבות אחרת ל****.... (והחלה לציין את שמות הנוכחים באוטובוס שהגיעו מחבר העמים)".
הנוסעים , שביניהם אני, ביקשנו מהמדריכה שתפסיק עם הגזענות שמפריחה אך היא מצידה טענה כי "השתגענו" ו"איננו מבינים את כוונתה" והמשיכה לשבח את הנוסעים מחבר העמים.
טוב שהאפליה הזו נאמרה ביום האחרון של הטיול.
אבקש להביא לידיעה כי בבוקרו של אותו היום, המדריכה העבירה שאלונים מסכמים של החברה ("נתור") כדי שנציין בין היתר כיצד נהגה המדריכה במהלך הטיול.חבל רק שמקרה זה קרה לאחר שהשאלון מולא והוחזר לידי המדריכה כדי שתעביר למנכ"ל החדש של החברה, ע"פ דבריה.
ואח"כ מתפלאים מדוע ארצנו נראית איך שנראית....
ב-ו-ש-הההההההה לחברה יהודית ישראלית!!!!!
עלבון סוג הנזק :
נזיפה מצד החברה למדריכת הטיול!לא ייתכן שתביעה דעה פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
מח' פניות הציבור, שם ותפקיד:
יחד עם זאת הואיל וההתקשרות נעשתה ישירות בין חברתנו ובין הלקוח ולאור העובדה שחברתנו מחשיבה את הקשר הישיר והבלתי אמצעי עם לקוחותיה, היא אינה נוהגת להתדיין עימם דרך צדדים שלישיים כגון אתרכם באינטרנט. זאת ועוד, בשל מגבלות על מסירת מידע, אין באפשרות חברתנו למסור לכם מידע הקשור ללקוח.



לפיכך הנכם מתבקשים להפנות את הלקוח ישירות למחלקת פניות לקוחות של חברתנו ואנו נשמח לענות לו ישירות לפנייתו ולסייע במידת האפשר.



כתובתינו- רח' בן יהודה 25, תל אביב.

מס' הטלפון במשרדינו- 03-5214283.

מס' הפקס- 03-7604048.







תגובה:
בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה