פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול באינטיליגנציה של הקבוצה - מדריך עצלן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 06.08.2007 יצאתי לטיול מאורגן לריבירה הצרפתית לאחר התלבטויות רבות היות ואני רגילה להכין טיול עצמאי למשפחתי ולצאת על פי תכנון מדוייק.
החלטתי ל"נוח" ולתת למישהו אחר לארגן עבורי את הטיול ובחרתי בחברת "נתור" לצערי. כבר ביום הראשון לטיול הבחנתי (אני וחבריי לקבוצה) במדריך עצל ובעל ידע מועט באיזור.
כבר בהתחלה דיבר איתנו על "אקסטרות" 215 יורו לאדם לשהות של 6 ימים נטו באזור. הגענו ביום שני בבוקר לניס כשהוא פיזר את כולנו לחתת רגליים ללא מטרה עד שהחדרים יהיו מוכנים - למה לא סיירנו בעיר הסבר על העיר, מקומות התיירות, עתיקות וכו'. וכך היה בכל מקום. לכל מקום/עיירה שהגענו לא היה ליווי של הסבר על המקום, איננו בעל ידע. הגעתי לטיול עם ספר שיחור והקבוצה דיי התלוצצה בעניין, ביום השני לטיול הספר עבר את כל הקבוצה בכל יום על מנת לקרוא ולהעשיר את עצמנו בידע. גם המדריך נעזר בספר.
בשיחת הסיכום ביום האחרון המדריך טען כי ביקש טיול מנוחה מהחברה לפני יציאתו לחודש בארה"ב........
בשיחת הפתיחה - שלא הייתה - התקיימה שיחה באוטובוס על טיולים נוספים וכסף.
חבל, זהו טיול עם מקומות מקסימים שניתן להפיק ממנו יותר. אני חושבת שאם המדריך היה טוב יותר היינו נהנים מהטיול. זוהי הפעם הראשונה שמיהרתי לחזור הביתה מטיול בחו"ל. לדעתי, חברת "נתור" היא חברה גדולה המארגנת לא אחת טיולים, וכדאי להקפיד על המדריכים שאותם היא בוחרת להצמיד לטיול או לקבוצה.
בברכה,
אורנה
זלזול אישי סוג הנזק :
אין פתרון, את ההוצאה הוצאתי, חבל שטיול כזה לימד אותי לא לצאת לטיולים מאורגנים ולדאוג לספר את החוויות לחברים, כי הפתרון הטוב ביותר, הוא להעביר המידע מפה לאוזן ולהשתמש באתרים המתאימים לכך. פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה