פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן שירות סבלים בבתי המלון נושא התלונה:
גלוזמן שלומית שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.09.2007 יצאתי לטיול "הפירנאים במיטבם" טיול SI 7910, בתוכנית הטיול צויין שהמחיר כולל דמי סבלות בבתי המלון, למרות זאת לכל אורך הטיול לא היה שרות סבלים בבתי המלון (חוץ ממלון אחד), ברצוני לציין שרוב הקבוצה היתה של פנסיונרים בגילים מתקדמים.
הטיול היה אמור לכלול 11 לילות וקיבלנו רק 10 לילות. ולפנות את החדרים ב-12 בצהריים, לדעתי היו צריכים להעמיד לרשותינו את החדרים עד זמן היציאה לנמל התעופה בשעה 20.00, גם יום זה במלון כלול במחיר הטיול.
מסכנתי היא שבעתיד לא אסע בחברת נותור .
מחכה לתשובתכם !!!

בכבוד
שלומית
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי עבור אי הספקת השרותים הנ"ל. פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה