פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ירח דבש מר נושא התלונה:
רוט חיים שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
19/09/07


לכבוד: גב' ישראלה,

הנדון:" ירח דבש מר"

מס' הזמנה:851083
טיסה:FUA5724 מתאריך :12/9/07 עד תאריך 19/9/07 טיסה: FUA5723

בעקבות המלצה חמה שקיבלנו מהורינו על המקומות המדהימים וההנאה הצרופה שחוו בחודש יולי 2007 בטיולם בברצלונה עם מדריכה מומחית (ששמה רוני) החלטנו במלאת שנה לנישואינו,
לצאת ל "ירח דבש" לברצלונה למשך שמונה ימים .
ביצענו את ההזמנה בסוכנות "צבר" חודשיים מראש ע"פ המלצת הסוכנת לילי מחברת "צבר" לקבל את התיור באמצעות חברת "נתור" כאשר ההסעות מסודרות והמדריכים הינם מוסמכים ובקיאים באזור ספרד.

כבר בתחילת הטיול ביקש לציין המדריך עודד את העובדה שהוא מומחה לטיולים מאורגנים במרוקו ואכן נוכחנו שעודד אינו בקיא באתרים, באזורים ובהיסטוריה של ספרד עם הערכה לכנותו מצאנו את עצמנו "משוטטים חופשי" בכל אתר בניסיונות כושלים להבין ,ללמוד וליהנות מהמקום.
עודד לא שלט בשפה המקומית ולכן לא קיבלנו סיוע כאשר נתקלנו בבעיות ותקלות בחדרי המלון. הרגשנו כעס ואכזבה קשה.
בטיסה חזרה לארץ רק לאחר שהתמקמנו במקומותינו יידעו אותנו בכריזה שבחמש שעות הקרובות על כל משקה (מים,קולה,תפוזים ועוד) שנבקש נחויב בתשלום
של יורו וחצי על כוס שתייה.
הרגשנו מרומים צמאים עם תחושה קשה של גזילה כספית מחברת התעופה אשר גבתה מאיתנו כסף נוסף לאחר שהטיסה שולמה.

הרינו להביא לידיעתכם את הרגשתנו הקשה תחושת האכזבה המבזה שרומינו וניגזלנו!

*לטיפולכם המסור והמיידי להחזר כספינו אנו מודים
**במידה ולא נטופל אנו נאלץ לשקול צעדים נוספים.



בכבוד רב,
חיים ואירן רוט.








כספי סוג הנזק :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה