פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמעות של המדריכ נושא התלונה:
אוחיון יצחק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
האירוע התחיל בכנס של הקבוצה ביום האחרון במלון פלמנגו בקנקון המדריכ שיבח את הקבוצה וגם הקבוצה שיבחה את המדריכ והיה כיף לכולם ברגע שקיבל את הטיף ולא מוצחן בעיניו ממשקיבל הפך את עורו לחצי קבוצה במהלך אותו ערב עד להגעה לארץ לא היה לנו מגע איתו שם המדריכ יוסי אבישר (זה נקרה הישראלי המכוער בהיתגלמותו) בשם המטייל אבקש תגובה תודה
אין התיחסות אחרי הטיף זילזול סוג הנזק :
יש למגר את התופעה של הטיפים שכול אחד יתן לפי יכולתו פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה