פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות התיירות לארה"ב לא סופק לי (אברהם דהרי) עפ"י המובטח ע"י "נתור" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מ"נתור"את שירותי התיירות-טיול נתור מסורת לארה"ב-5621 MUE.בטיול זה נגרם לי: עוגמת נפש,עלבון, נזק כספי ובזבוז זמן -ואת כל זה תיארתי במכתב רשום למנכ"ל "נתור" מר נחום קרה, מ 1/8/05.ומכתב נוסף מ 17/11/05 למר סונדרפן.יחד עם רוב משתתפי הטיול החתומים על מכתב זה. "נתור"מציעה פיצוי סך 100$ תוך התעלמות מטענותיי המוצקות, ואני דורש 2000$ -כי המוצר פגום.
פיצוי הוגן בסך 2000$ אם לא למעלה מזה.לאור העובדו פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
דוד סונדרפן - טיולי מס שם ותפקיד:
התייחסנו בכובד ראש לטענותיו של מר דהרי.
נתור הציעה 100$ החזר במזומו ובנוסף - 100$ הנחה עתידית לכל טיול מסורת שמועד יציאתו עד ל- 31.12.06, לכל נוסע בטיול הנ"ל.
הצעה נדיבה זו נדחתה על ידם ופנו אליכם להמשך הטיפול.
תגובה:
אנו עומדים בהצעתנו להנחה גם במזומן וגם הנחה עתידית -
בסכום כולל של 200$ לנוסע.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה