פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון בדרגת תיירות "טובה" נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה היה לי הזכות ואין פה שום ציניות להיות חלק מטיול מאורגן לאיטליה עם מדריך מקסים ואנשים נפלאים יחד עם זאת שני מרכיבים חיוניים בטיול שהיו המלונות והארוחת בוקר שהיו מתחת לכל ביקורת.במלון אחד בצפון איטליה מונטו קנטיני כמדומני לא היו מים חמים או טלפונים עובדים המיטות היו לא נוחות והיה עכבר בחדר וזה קרה ליותר מחצי הקבוצה!!!! לדברי המדריך זה לא היה באחריותו!!! למרות שהוא עשה הכל על מנת לסדר את הבעיה..הכי גרוע היה נושא הארוחת סדר שכלולה במחיר הטיול אוי ואבוי לנו הארוחה לא הייתה אכילה עלובה וממש לא מתאימה לערב חג המלצרים במלון פטרה גיכחו ללא הפרעה והמשיכו להשמיע מוזיקת רקע קולנית ללא התחשבות!!
הארוחות במלונות היו מאוד לא משביעות לא טעימות ולא מספקות וזא לא נאמר על מנת לפגוע זוהי ארוחה שחשובה לנו למהלך כל היום שלא נדבר על ההרגשה הטובה
חייבים לפתור את הנושא הזה כי אנחנו מעיבירים מידע כזה מאחד לשני ומי שייפגע זה החברה אנשים פשוט לא ייסעו!!!
שוב חשוב לציין שהמדריך היה נהדר תכנון המלונות והארוחות לא!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי המלונות לאלתר עדכון המדריך והחברה לגבי המלון לפני שהתיירים באים ללילה מסויט שכזה פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה